duminică, 4 mai 2014

Doza de zambete - 4 Mai 2014

Soția pleacă în deplasare, soțul rămâne acasă. Ultimele instrucțiuni, sărutul înainte de plecare și cuvintele: ”să fii băiat cuminte, eu plec doar pentru o săptămână…”etc… După câteva zile, soțul o sună și se plânge:
- Iubito, tu ai plecat și nu mi-ai lăsat nimic de mâncare, frigiderul e gol.
- Dragule, tot ce trebuie este, pur și simplu, fii fidel și ai încredere în mine.
- Dar… dragă…
- Iubitule, totul este.
Trece o săptămână, vine soția acasă, iar soțul deodată începe:
- Tu ești o gospodină rea, nu mi-ai lăsat nimic de mâncare, frigiderul gol… etc.
Soția, nespunând nimic, îl apucă de mână, îl duce în dormitor, dă la o parte cearșaful, iar acolo o grămadă de produse expirate deja:
- Trebuia să dormi acasă, idiotule.
____

Cand se intalnesc doi muncitori, joaca fotbal.
Cand se intalnesc doi inginieri, joaca tenis.
Cand se intalnesc doi directori, joaca golf.
Concluzie:
Cu cat sunt mai mari responsabilitatile, cu atat sunt mai mici "mingiutele".
____

Doi prieteni discuta intre ei:
- Am avut un cosmar aseara... visam ca eram pe o insula pustie, impreuna cu Cindy Crawford...
- Pai, asta-i cosmar...?
- Da, pentru ca eu eram Carmen Electra.
____

Și totuși, chirurgii reținuți de procurori chiar sunt buni: cică și-au modelat niște buzunare pe pielea de pe corp, că alea de la halate nu mai făceau față.
____

În Moldova, de Ziua Tineretului, n-au fost bătute decât soţiile de până-n 25 de ani.
____

Vremea de astazi sta in felul urmator :
- In Germania, cer noros.
- In Anglia, cer partial noros.
- Iar in Romania... cer demisia.
____

"Potrivit unor studii recente, noi, oamenii, folosim doar 12% din capacitatea creierului nostru.
Imaginati-va cat de inteligenti am putea fi daca am folosi si cealalta 70%..."
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...