miercuri, 14 mai 2014

Doza de zambete - 14 Mai 2014

49% dintre incidente se întâmplă după ce rosteşti cuvintele: "Ia uite ce pot eu!"
Restul de 51%: "Mă boule, nu aşa, îţi arăt eu cum trebuie!"
____

- De ce are fratele tau fata asa de umflata?
- A mancat Nutella.
- E alergic la alune?
- Nu, nu e alergic, doar ca era Nutella mea!!!
____

Politistul catre doi indivizi care carau un sac suspect
- Stați așa, V-am prins cu mâța-n sac!
- N-ai ghicit, noi in sac avem droguri.
____

- Am auzit ca ai intrat intr-o formatie de manele!?
- Da, nu mi-au tinut franele...
____

Exista șase moduri de a-ți cere scuze de la o femeie... Dar nici unul nu functioneaza.
____

Tragedie într-un muzeu! Hoţ român, de etnie neprecizată, în stare gravă, după ce a vrut să fure tabloul electric...
____

Imparatul Rosu dadu sfoara in tara pana a asigurat necesarul de sfoara pentru toti locuitorii tarii.
____

Eterna întrebare a femeilor: ce să mai mănânc ca să slăbesc?
____

- Cum a câștigat Conchita Eurovisionul?
- Pe barba ei... Cum altfel...?!?
____

Scufita Rosie s-a intalnit odata cu lupul in padure.
Din aventura lor amoroasa a luat nastere Conchita Wurst.
____

- Fiica mea, baiatul asta este orfan, in plus, este schiop. Nu te casatori cu el.
- Eu nu am nevoie de un barbat chipes.
- Eu vorbesc despre altceva... Ai mila de el, si asa l-a batut soarta...!
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...