joi, 22 mai 2014

Doza de zambete - 22 Mai 2014

La inspecţie, învăţătoarea îl întreabă pe Bulă:
- Bulă ia spune-mi tu, care este cea mai folositoare pasăre?
- Găina!
- De ce găina, Bulă?
- Păi ea poate fi mâncată şi înainte de a se naşte şi după...
____

Bulă zice unui coleg:
- Trebuie să-i spun bunicii să se ducă la şcoală, la adunarea cu părinţii.
- De ce nu-i spui mamei?
- Fiindcă bunica e aproape surdă.
____

Bulă este întrebat la ora de religie de către preot:
- Bulă ţi-ai zis aseară rugăciunea înainte de culcare?
- Nu, asta o face întotdeauna mama pentru mine.
- Şi ce zice ea pentru tine?
- Doamne-ajută că eşti, în sfârşit, în pat!...
____

La ora de religie, preotul:
- Bulă cum îţi închipui tu "ţara unde curge lapte şi miere"?
La care Bulă:
- Lipicioasă...
____

- M-am hotărât să nu mă mai plâng de faptul că bărbații sunt afemeiați. Dacă erau monogami, nu mă mai ajungea rândul...
____

- Doresc să cunosc persoană extrem de frumoasă la interior. Aștept radiografiile pe privat.
____

Un tip, în Vama Veche, se uită la o blondă foarte grasă şi îi zice:
- Pe cuvânt, dacă pui o mână în șold… arăţi fix ca o halbă de bere!...
____

- L-am scos pe finul meu astăzi pentru prima dată la o bere! Am comandat Ursus, însă lui nu i-a plăcut şi am băut eu şi berea lui. A doua oară am încercat cu Carlsberg, însă nici asta nu i-a placut, aşa că am băut-o tot eu. Am continuat cu vodcă, coniac, iar până am ajuns la whisky eram atât de beat încât nici nu mai puteam să-l legăn în carucior!
____

Un bărbat îşi însoţeşte nevasta la psihiatru:
- Domnule doctor, închipuiţi-vâ ca sotia mea se crede antenă TV!
- Mda, e şi foarte palida, observă medicul.
- Tocmai pentru asta am venit! Poate faceţi ceva ca sa înceapă să capteze în sfârşit şi imagini color.
_________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...