vineri, 30 mai 2014

Doza de zambete - 30 Mai 2014

Un cuplu de agenţi secreţi proaspăt căsătoriţi se află în luna de miere, cazaţi la un hotel de lux:
- Auzi, oare or fi microfoane pe aici?
- Nu ştiu, o să caut…
Caută după perdea, după tablouri, în telefon, sub pat…
- Aha!! Sub carpetă, găseşte un disc, în care se ascundeau fire, prins în patru şuruburi. Îşi scoate cuţitul, le deşurubează, ia discul şi îl aruncă pe geam.
La recepţie, dimineaţa, sunt întrebaţi:
- Cum a fost camera până acum, cum au fost serviciile, cum vă simţiţi la noi?
- De ce îmi puneţi toate întrebările astea?
- Păi, cuplul de sub dumneavoastră s-a plâns că a căzut lustra pe ei…
____

La un seminar al femeilor, pe tema "Cum să trăiesti într-o atmosferă de dragoste cu soţul tău", participantele au fost întrebate dacă îşi iubesc soţii.
Toate au ridicat mâna, aprobator. Atunci au fost întrebate când le-au spus, ultima dată, soţilor, că îi iubesc.
Unele au răspuns că azi, altele că ieri, altele că nu-şi amintesc.
Atunci au fost rugate să le expedieze soţilor un SMS, cu textul "te iubesc, scumpule" iar apoi să citească răspunsurile primite.
Iată cateva:
1. Cine eşti?
2. Te simţi bine?
3. Te iubesc.
4. Ce mai e acum? Ceva cu maşina?
5. N-am înţeles, ce ai în vedere.
6. Ce-ai mai făcut acum? De data asta nu te mai scuz.
7. Nu mă lua pe ocolisuri, spune direct cât vrei.
8. Oare visez ?
9. Dacă nu-mi spui cui îi este adresat mesajul, fac moarte de om!
10. Răspunsul la ce vrei tu este nu.
____

După două ore de condus cu o femeie la volan, GPS-ul a întrebat:
- Unde suntem, femeie?!
____

În copilărie, un vecin îl întrebă pe Nastratin:
- Măi, Nastratine, care din voi doi este mai mare, tu, sau fratele tău?
- Anul trecut, mama zicea că fratele meu este cu un an mai mare decât mine; anul ăsta cred că avem amândoi aceeaşi vârstă.
____

Într-o noapte, un hoţ veni să fure lucrurile lui Nastratin care, simţind, se prefăcu adormit, până ce hoţul, rând pe rând, îi luă toate lucrurile. Nastratin rămase cu casa goală.
Atunci se sculă şi în plină noapte, hoţul se trezi cu Hogea la uşă.
- Ce te-a apucat, Hogea, de mă vizitezi în miezul nopţii?
- Păi ce rost mai avea să-mi muţi toate lucrurile, dacă nu voiai să locuiesc şi eu la tine?
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...