sâmbătă, 3 mai 2014

Doza de zambete - 3 Mai 2014

Sotul pleaca in deplasare. Sotia ii spune la plecare:
- ... Și, te rog sa nu cheltui bani pe lucruri pe care le poti avea gratis acasa!
____

- Vi se pare un lucru normal sa mă mâncati? intrebă el, cu o undă de sperantă-n glas
- Gusturile nu se discută, răspunseră canibalii in cor.
____

El și ea după prima noapte de amor.
El: - Ți-am zis că te iubesc?
Ea, emoționată: - Vai, nu, dragul meu.
El, hotărât: - Bine am făcut!
____

- De ce plangi?
- A murit elefantul!
- Si era animalul tau de companie?
- Nu, dar eu sunt cel care trebuie sa-i sape mormantul...
____

- Ce ai face daca o femeie ti-ar face avansuri?
- M-as feri, pentru ca dupa avans intotdeauna urmeaza lichidarea.
____

Un copil se duce la bunicul sau:
- Bunicule, bunicule, tu stii sa faci ca mierla?
- Nu, dragul meu, de ce intrebi?
- Pai, l-am auzit pe tati spunand ca o sa fim foarte bogati cand tu o s-o mierlesti.
____

- Nu stiu daca am timp sa fac gratar de 1 mai, dar o casoleta de mici si un pet tot imi fac timp sa le arunc prin padure.
____

Inainte de '89, de 1 Mai trebuia sa defileze toata populatia tarii, de la mic la mare.
Voiau sa ne numere, sa vada cati am mai iesit din iarna.
____

Cel mai trist moment pentru un copil nu e acela în care află că Moş Crăciun nu este real ci când află că Băsescu este!
____

Zece lucruri despre serbările de 1 Mai în funcţie de ţară
- Turiştii ruşi preferă estul şi sudul Ucrainei;
- De 1 Mai în Japonia se odihnesc roboţii şi muncesc japonezii în locul lor;
- Nemţii serbează cu cârnaţi şi bere, iar în landul Baden-Württemberg tradiţia impune ca până şi robii turci să primească jumătate de zi liberă;
- Grecia serbează 1 Mai între 1 Aprilie şi 1 Septembrie;
- În Brazilia, 1 Mai se serbează în fundul gol;
- În Somalia, de 1 Mai toate triburile fac pace şi ies la un mic şi o bere. Un singur mic şi o singură bere;
- În Coreea de Nord noţiunea de sărbătoare e considerată contra-revoluţionară, iar cei care sunt prinşi zâmbind de 1 Mai sunt trimişi în lagăre de reeducare;
- Savanţii britanici explică pasiunea românilor pentru 1 Mai: Cu cât într-o ţară se munceşte mai puţin, cu atât 1 Mai se serbează mai fastuos;
- Mexicanii au declanşat şi ei fiesta. Grătare cât vezi cu ochii, din Rahova până în Ferentari!
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...