marți, 13 mai 2014

Doza de zambete - 13 Mai 2014

După ce stewardesa-și termină obișnuitul „număr” privitor la siguranța zborului, un ardelean rostește:
- D-apăi coniță, parașute nu ne dați? Că io am mers și cu vaporu și ăia ne-or arătat unde-s colacii și bărcile de salvare.
- Domnule, aici nu suntem pe vapor, da?
- Da, deși io cred că-s mai mulți cei ce știu să înoate decât cei ce știu să zboare!
____

Caracalul a fost scena unui fenomen inexplicabil în această dimineaţă, când un autocar plin cu susţinători PP-DD s-a răsturnat din senin, chiar la intrarea în oraş. Bătrânii spun că în oraş au mai avut loc răsturnări misterioase, afectând de regulă căruţe, dar este pentru prima oară când “blestemul Caracalului” afectează un vehicul modern, de asemenea dimensiuni.
“Am colindat toată ţara cu caravana electorală a domnului Dan”, afirmă şoferul autocarului, “şi nu am avut nici o problemă tehnică. Pe măsură ce ne apropiam de Caracal, am sesizat o oarecare instabilitate. Până să pot trage pe dreapta, autocarul era cu roţile-n sus, încă nu-mi pot explica de ce. Slavă domnului că nimeni nu a păţit nimic. Cum se zice pe la noi, ‘cu Diaconescu să ţii, noroc să ai!’”.
“Avem mari dubii că vom elucida vreodată cauza accidentului”, declară Cătălin B., expert în relieful şi topologia Caracalului, “dar oraşul nostru va rămâne cu siguranţă în istorie ca ‘locul unde s-a răsturnat autocarul cu membri şi simpatizanţi PP-DD’. Sună atât de natural, de firesc încât nici nu are rost să mai investigăm.”
Sursa: www.timesnewroman.ro
____

- Iubito, spune sincer, daca eu am sa mor, tu ai sa te recasatoresti?
- Nu prostutule, am sa stau cu sora mea... dar daca mor eu, tu te recasatoresti?
- Nu, prostuto, am sa stau cu sora ta...
____

- Graines de citrouilles salees, garcons...!!
- Striga, fa, seminte de bostan cu sare, ca n-a stat toti la Paris ca tine.
____

- Dacă tot suntem atât de corecți din punct de vedere etnic, de ce nu există și emoticoane mai tuciurii?
____

- Dacă am avea și noi o catastrofă naturală care ți-ar putea lua casa, cum au americanii "Catrina" , i-am pune tot cu nume de fată: Reiffeisen...
____

- Vă daţi seama cât de slabe trebuie că sunt văcuţele care fac laptele ăla cu 0,1% grăsime?
____

"Te simti umilit? Deprimat? Ai ganduri de sinucidere? Ai nevoie de un umar pe care sa plangi, sa te descarci?...
Ei bine, dispari atunci! Nimeni nu te-a obligat sa tii cu Dinamo!"
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...