joi, 15 mai 2014

Doza de zambete - 15 Mai 2014

La o receptie, un dresor de purici facea demonstratii cu puricele John care sarea exact acolo unde-i spunea dresorul. La un salt, puricele greseste si sare in sutienul unei doamne elegante.
Doamna il recupereaza pe John si i-l inapoiaza dresorului.
Acesta vrea sa continue demonstratia, dar puricele refuza sa mai sara. Revoltat, dresorul se adreseaza doamnei:
- Stimata doamna, ma scuzati, dar acesta nu este John!
____

Sotul unei blonde :
- Daca te mai prind ca ai vreun amant, imi cumpar o pusca si il omor !
Blonda :
- Dragul meu , ti-ar trebui o mitraliera...
____

I: - Ce este un trabant in varful unui munte ?
R: - O minune !
____

Ghicitoare:
"Afla-ti viitorul" 50 roni
Prostituata:
"Bucura-te de prezent" 50 roni
____

- Iubitule, te rog să mă înțelegi! Abia ne-am căsătorit. Nu-mi este uşor să mă despart de obiceiurile mele de fată. Cel puţin, nu imediat.
- Nici nu e nevoie. Continuă să ceri bani de la ai tăi, ca şi cum nimic nu s-ar fi schimbat!
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...