luni, 26 mai 2014

Doza de zambete - 26 Mai 2014

Un om stătea în camera de urgenţă cu ambii ochi învineţiţi şi un corset în jurul gâtului. Natural, doctorul îl întreabă ce s-a întâmplat.
– Ei bine, a fost cam aşa, spune omul. Mă bucuram de o partidă liniştită de golf cu soţia mea când, ea a aruncat mingea ei într-un grajd. Ne-am dus după ea să o căutăm şi, în timp ce scormoneam, am observat o vacă cu ceva alb la fund. M-am apropiat şi i-am ridicat coada şi, desigur, acolo era mingea de golf a soţiei – înţepenită exact în mijlocul fundului vacii. Atunci am greşit.
- Ce ai făcut? întreabă doctorul.
- Ei bine, am ridicat coada vacii şi am strigat la soţie: “Hei, arată ca a ta!”
____

Se întoarce fata de la întâlnire. Conversaţie cu mama:
- Cum a fost, e frumos?
- Ahhh… Doamne, e suuuper.
- Miroase bine?
- Extraordinar. Un gentleman.
- Cina a fost gustoasă?
- Foarte gustoasă. Restaurant select.
- Dar… asta…. A fost?
- A fost… e pur şi simplu excepţional.
Vine băiatul de la întâlnire. Conversaţie cu tata:
- Da?
- Da.
- Bravo!
____

Pamantul se roteste cu peste 1600 km/h. Cu toate acestea, oamenii nu simt acest efect.
Pana la halba a noua sau a zecea.
____

- De ce se culca oltenii cu 2 pietre ??
- Cu una sa stinga lumina si cu una sa vada daca au inchis geamul.
____

Un tip face popas la o casa. Batrana care il primeste ii spune:
- Ori dormi in camera cu mine, ori in camera cu bebe.
Sta tipu' si se gandeste: “Mai bine dorm cu baba, ca bebele plange si poate nu pot sa ma culc”.
Dimineata, dupa ce se trezeste, apare o blonda superba si zice:
- Eu sunt Beatrice, dar toata lumea imi zice Bebe. Dumneavoastra cine sunteti?
- Tampitu!
____

Intre prietene:
- Ce faci dragă, de ce plângi?
- Mi-a picat netul...cum o sa mai afle lumea cand ma culc?
____

Majoritatea Romanilor cred ca Romanii sunt prosti !
____

Sindicatele din învăţământ cer interzicerea fondului clasei prin lege. "Singura clasă care are dreptul la banii părinţilor e clasa politică!"
____

- Unde îşi face Dr. Ciomu vacanţele?
- În munţii Retezat!
____

Copil: Tati, ce inseamna viteza luminii?
Tatal: Viteza cu care suporterii Stelei au golit stadionul atunci cand baietii nu au castigat meciul"
____

Oana Zăvoranu neagă că a fost prinsă în flagrant: ”M-au ridicat hingherii, nu polițiștii!”
____

- Reghecampf: „Real Madrid joaca precum Steaua”. Cred ca se refera la faptul ca joaca tot cu 11 jucători.
____

Steaua cauta jucatori care joaca pe mai multe posturi, inclusiv pe ProTV.
____

- De ce joaca asa bine Simona Halep ?
- Ea nu e antrenata de Piturca !
____

Noi detalii uluitoare ies la iveală în cazul studiilor lui Victor Ponta. După ce s-a descoperit că premierul, pe lângă plagierea lucrării de doctorat, a trecut în CV un master în Italia pe care nu l-a făcut, o comisie a Ministerului Învăţământului a decis să analizeze toate diplomele obţinute de Victor Ponta.
S-a descoperit astfel că atât licenţa de la Facultatea de Drept, cât şi diploma de Bacalaureat sunt contrafăcute. În plus, Victor Ponta nu figurează nici măcar ca elev al vreunei şcoli generale sau primare din România. Singura certitudine este faptul că Victor Ponta a făcut grădiniţa, lucru care reiese şi din CV-ul actualizat de premier pe site-ul Camerei Deputaţilor.
Mai exact, singura instituţie de învăţământ pe care Ponta a absolvit-o cu certitudine este Grădiniţa Ciupercuţa, ale cărei cursuri le-a urmat în perioada 1975-1978. Lucrarea lui de absolvire a constat în realizarea unui turnuleţ de cuburi. Există însă chiar şi aici anumite suspiciuni, după ce un coleg de grădiniţă l-a acuzat pe actualul premier că s-a inspirat din turnuleţul lui de cuburi
Plagiat de la www.timesnewroman.ro
____

Auzind că Ponta a jucat baschet în facultate, românii abia așteaptă ca acesta să le asigure coșul zilnic.
____

Visul lui Victor Ponta !
După alegerile pentru desemnarea preşedintelui României, la palatul Cotroceni vine Victor Ponta şi–i spune secretarei:
- Aş vrea să vorbesc cu Domnul Preşedinte al Romaniei, Traian Băsescu !
Secretara îi răspunde :
- Dar domnul Traian Băsescu nu mai este preşedintele Romaniei !
Victor Ponta pleacă, se reintoarce dupa 10 min şi zice:
- Aş vrea să vorbesc cu domnul presedinte al Romaniei, Traian Băsescu.
Secretara îi raspunde din nou:
- V–am mai spus odată, Domnul Băsescu nu mai este presedintele României.
Pleacă Ponta, şi dupa 10 minute revine iar şi zice:
- Aş vrea să vorbesc cu domnul preşedinte al României, Traian Băsescu.
Secretara ii raspunde iarăşi:
- Dar v-am mai spus de atâtea ori că domnul Băsescu nu nu mai este presedintele Romaniei !
La care Victor Ponta zice:
- Ştiu doamnă, dar nu mă pot sătura sa aud asta !
____

- Zic unii ca nu se duc la vot ca sa le faca in ciuda politicienilor. Ca sa-i ranesc rau de tot, eu nici pe la Fisc nu ma mai duc.
KMKz.ro
____

Grupul german Praktiker este în pragul falimentului. Până şi pragul ăla l-au montat folosind scule de la un magazin concurent.
____

Un tip la restaurant:
- Dați-mi mâncarea cea mai bună carea o aveți pe meniu astăzi, vă rog!
- Limbă de vită cu măsline e bine?
- Vai, ce scârbos să mănânci ceva care a fost în gură la altcineva! Mai bine dați-mi un ou fiert!
____

La supermarket, in dreptul fiecarui produs se va scrie: „Pret orientativ". Cu siguranta, la casa se va disputa finala „Pretul corect".
____

- Am cumparat de pe internet un dispozitiv care promitea sa-mi reduca semnificativ consumul de combustibil al masinii. Pe cutie era notat un numar de telefon iar sub el scria "In caz de functionare necorespunzatoare".
L-am montat, m-am plimbat dar dupa vreo 3 saptamani nu am simtit nicio economie asa ca m-am hotarat sa sun la numarul de pe cutie.
Era Ionel, un sofer de tir care dadea motorina cu 4 lei. (via B.D.C.L )
____

- Un tanar constantean l-a scuipat pe Basescu in fata. Se pune ca vot?
____

Doctorul catre pacient:
- Am o veste buna si una rea. Pe care o vreti prima ?
- Pe-aia rea.
- Mai aveti doar 72 de ore de trait.
- Cum!??! Si care e aia buna ?!!?
- Mercador si-a schimbat numele in OLX.
- OLX?
____

Ieri, la ora unsprezece, 45% dintre teleormaneni votasera deja... a treia oara!
____

Mai multi teleormaneni morti au fost surprinsi cand in sectia de votare a intrat un viu.
____

Incredibil ce i-a mai dat prin cap neastâmpăratului de Radu Mazăre ca să distreze lumea! Aflat la parada velierelor din portul Constanța, primarul stațiunii Mamaia s-a deghizat în asistat social, s-a strecurat în mulțime și l-a scuipat pe Băsescu.
Dictatorul nu s-a supărat, știe cât de năzdrăvan e Răducu, ci doar i-a zis: “Hăhăhă, de ce scuipi, mă, animalule? Măcar dacă puneai și tu patru cuburi de gheață!”.
____

- Cum te cheama pe tine baietel?
- Radu
- Radu si mai cum?
- Radu Mazare
- Si ce-ti doresti tu de la Mosul?
- Nimic. Mamaia mea imi aduce tot ce vreau!
____

Victor Ponta, catre omologul sau italian: "S voi ne-ati trimis acum 2000 de ani toti hotii si talharii, noi i-am vopsit si vi-i trimitem inapoi."
____

Ieri i-am votat pe cei ce ne vor reprezenta visele in Parlamentul European.
Asadar, viitorilor alesi nu putem decat sa le dorim... somn usor!
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...