luni, 5 mai 2014

Doza de zambete - 5 Mai 2014

Se întâlnesc doi polițiști într-un bar.
- Ce bei, îl întreabă unul pe celălalt?
- Păi, ce bei și tu, nu am pretenții.
- Două cafele, cere polițistul barmanului.
- Dă-mi și mie două, zice celălalt polițist.
____

Soţul şi soţia în pat:
- Iubitule, ce ai face dacă lumea s-ar sfârşi în 10 minute?
- Aş face dragoste...
- Şi în restul de 9 minute?
____

La întrebările dintr-un sondaj realizat de sociologi englezi pe un eșantion reprezentativ, 90% dintre femei au recunoscut că nu le plac barbații îmbrăcați în roz.
În mod ironic, 90% dintre bărbații îmbrăcați în roz au recunoscut că nu le plac femeile.
____

- Draga mea, spune-mi cinstit, nu mă-mbătrânește costumul ăsta?
- Te superi, dacă-ți spun adevărul?
- Nu...
- M-am culcat cu prietenul tău...
____

"Am intrat azi într-un cabinet oftalmologic:
- Bună ziua, domnule, cred că am nevoie de nişte ochelari noi.
- Cred că ai dreptate, mi-a răspuns ea..."
____

Din gândurile unui psihiatru:
Nu există oameni sănătoşi, există neconsultați!
____

Dacă femeia n-are dreptate, trebuie să-ți ceri scuze și să taci!
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...