vineri, 2 mai 2014

Doza de zambete - 2 Mai 2014

"M-am asezat langa prietena mea pe canapea si i-am spus:
- Stii, de mult vroiam sa-ti spun ceva. Cred ca acum a sosit momentul...
- Ce e? Ce s-a intamplat, spune odata! sari ea ca arsa. Ma sperii!
- Nu cred ca mai vreau sa fiu prietenul tau de acum inainte.
Atunci ea sari de pe canapea, imi arse o palma zdravana si iesi pe usa tipand:
- Nemernicule! Nu vreau sa te mai vad niciodata in viata mea!
La naiba! m-am gandit. Si m-a cost 2000 de euro inelul asta de logodna!..."
____

Care este asemănarea dintre o roșie și un castravete?
Ambele au culori diferite.
____

Doi pensionari :
- Ba, tu mai tii minte pastilele de ni le dadeau aia-n armata ca sa nu ne stea mintea numai la femei?
- Da. Ce-i cu ele?
- Cred ca la mine au inceput sa-si faca efectul.
____

Dimineaţa este perioada cea mai eficientă a zilei... şi somnul este mai cu spor.
____

- De ce se întinde pateul?
- O fi și el obosit...
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...