miercuri, 11 aprilie 2012

Zambete - 11 Aprilie 2012

Intre prietene:
- Sunt foarte suparata.
- De ce, draga?!
- Noaptea trecuta am visat ca sotul meu ii facea curte unei blonde.
- Si, ce-i cu asta? E doar un vis!
- Da, dar daca face asa ceva in visele mele, imi pot imagina ce face in ale lui...
____

Neintelegere
- Ce v-ar placea? ma intreaba barmanul.
- Ce mi-ar placea?...Pai, o casa mai mare, bani mai multi si o sotie mult mai frumoasa.
- Nu, zise barmanul calm, am vrut sa zic: "Ce doriti?"
- Imi doresc sa castig la loterie, sa moara soacra-mea si copilul meu sa se nasca sanatos.
- Ce sa fie??...zise barmanul incepand sa-si piarda rabdarea.
- Baiat sau fata...nu conteaza, ii spun.
- Domnule, (enervat de-a dreptul), m-ai inteles gresit, te-am intrebat doar: "Ce vrei sa bei??!"
- Aaa...ii zic, pai de ce nu spui asa?!...Ce ai? la care barmanul:
- Absolut nimic! Sunt perfect sanatos!!!
____

Se intalnesc doi prieteni:
-A murit soacra-mea nu demult...
-Uau..Trist. Ce-a avut?
-Asa, nimic deosebit: un dulap si o canapea.
____

Am povestit un banc la doi ardeleni despre cat de inceti sunt ei... M-au batut dupa trei zile!
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...