luni, 2 aprilie 2012

Zambete - 2 Aprilie 2012

Misogin:
De cate ori n-ati auzit expresia "Are balta peste…" cand a venit vorba de o relatie?!
Stau si ma gandesc, cum pana mea, cu tot “pestele” asta din "balta" , eu m-am ales cu o balena…
____

-Draga mea, in 3 ore trebuie sa iesim...
-Dar, dragul meu, abia mi-am spalat parul...Nu se va usca!
-Draga mea, pentru cazuri din astea exista uscator. In cazuri exceptionale - fier de calcat. Iar in cazuri extreme - foarfeca!
____

Exista doua tipuri de depresie: cea de primavara "Nimeni nu ma iubeste" si cea de toamna:"Mergeti dracului toti!"
____

"Suntem nevoiti sa va returnam declaratia fiscala cu rugamintea sa o revedeti si sa faceti corecturile necesare, deoarece nu putem accepta raspunsul dvs. de la rubrica PERSOANE AFLATE IN INTRETINERE unde ati trecut Guvernul, Parlamentul, functionarii administratiei locale, judetene si de stat precum si cateva milioane de tigani si pensionari pe caz de boala".
____

La miezul noptii un militian surprinde un individ suspect,carand doua geamantane imense.
-Spune-mi,ce duci in valizele alea?
-Ca sa fiu sincer,nu stiu nici eu inca!...
____

Fiecare femeie trebuie sa aiba un mic secret. La barbat e de dorit sa fie mare!
____

Anunt in ziar... Tanara instalatoare desfund orice tip de teava. Nonstop la 07...
____

Tocmai ce agatasem aseara o tipa intr-un bar, cand vad ca vine un cocalar si ma bate cu palma pe umar:
- Hei, smechere, vezi ca tocmai te-ai luat de prietena mea!...Ia zi, ai vreo ultima dorinta inainte de moarte?
- Da' ce, ii zic, are SIDA cumva?
____

Doi tipi hraneau porumbeii, in parc. Unul dintre ei zice:
-Vezi,tu, porumbeii sunt ca politicienii!
-Cum vine asta ?
-Pai, cat timp sunt jos, iti mananca din palma,iar cand sunt sus, fac pe tine!
____

- Iubitule, sunt insarcinata! Ce ai dori sa fie... ?
- 1 aprilie!
____

Bate Vasile la usa la Gheorghe:
- Cioc cioc!
- Cine-i?...intreaba Gheorghe.
- Hai nu te mai prosti, Vasile. Cine dracu' crezi ca e?!
- Imi pare rau, aici nu sta nici un Vasile!...raspunse Gheorghe.
____

Pleaca sotul in alta camera cu mobilul in buzunar. Scoate mobilul si suna acasa. Sotia ridica receptorul.
Sotul:
- Scumpo, te iubesc.
Apoi inchide receptorul.
Se intoarce inapoi si intreaba:
- Cine a sunat?
Sotia:
- Nimeni... o prietena...
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...