vineri, 6 aprilie 2012

Zambete - 6 Aprilie 2012

Un kg de semințe de floarea soarelui = 4 ore de tăcere a soției tale!
____

Unu la biblioteca:
-Aveti ceva carti despre paranoia? Bibliotecarul se uita stanga-dreapta, si-i sopteste discret la ureche:
-"Sunt chiar in spatele tau"
____

Fetelor,
Iata o fraza care garantat va tine barbatul treaz dupa ce faceti sex:
"am avut parte de partide mai bune..."
____

- Cum e sa fii insurat, Costica?
- Pai, cum sa fie? N-am voie sa beau, n-am voie sa fumez, n-am voie sa merg cu amicii la o bere, n-am voie sa ma uit dupa vreo femeie pe strada...
- Inseamna ca regreti pasul pe care l-ai facut?
- Nici asta n-am voie!!...
____

Ea: Franc, ce catastrofa! Eu si vecina avem aceeasi palarie!
El: Sa nu crezi acum ca iti voi cumpara una noua!
Ea: Ei bine, atunci hai sa ne mutam!
____

Doi poliţişti se întîlnesc:
- Mă, se apropie Paştele, ţi-am cumpărat un ou Kinder.
Se întîlnesc şi a doua zi:
- Ce zici, ţi-a plăcut oul?
- Ciocolata era excelentă, dar capsula am înghiţit-o cam greu.
____

Doua prietene asteapta metroul japonez, care se stie ca este f. aglomerat,comentand cu spor tipii prezenti in jurul lor.
Soseste metroul si cele 2 sunt pur si simplu inghesuite in vagon, de gramada de calatori si nimeresc fata-n fata, fara o posibilitate de rasucire.
Una din ele: - Cum e tipul?
Cealalta: - Tanar!
Prima: - Asta o simt! Dar cum arata?
____

- Sa stii, inculpat, ca orice marturie mincinoasa se pedepseste cu inchisoarea de pana la 6 luni !
- Da, dar daca spun adevarul, risc 6 ani !
____

- Ii urasc pe toti fostii iubiti ai sotiei!
- De ce? Esti gelos?
- Nu, dar din toti, eu am fost prostul care m-am insurat cu ea.
____

Scrisoare de intentie "geniala" (fapt real):
Aceasta slujba este exact pozitia pe care o caut.
Uitati de ceilalti candidati, eu sunt CEL MAI BUN.
• Organizarea prostiilor? Stiu.
• Sa dau telefoane si alte porcarii? Stiu la dublu.
• Relatii cu publicul si alte prostii? Stiu excellent.
Nu ma credeti? Ia verificati:
• Sunt frumos de pic: am fost regele balului la liceu doi ani la rand, cu doua regine diferite.
• Sunt ridicol de destept: pot sa rezolv orice cub Rubik in fata ta cu degetele mele magice. O sa va aduc unul ca sa va demonstrez.
• Rezolv totul punctual: am omorat odata un soim cu o stea ninja
• Ridic moralul in birou: cand cineva plange sunt langa el
Aveti nevoie de CV-ul meu? Nu. Nu cand va spun FAPTELE!
• Sunt cinstit: sunt fiul unei Balante si al unui Capricorn
• Sunt curajos: lupt impotriva crimelor in weekend. Nu port vesta, pentru ca prostia aia e pentru FRAIERI
• Va puteti baza pe mine: doar strigati-ma si o sa fiu acolo
O sa apar maine pe la 11 sa imi semnati actele. Nu e nevoie de interviu, credeti-ma ca o sa ma iubiti. V-am gasit adresa in Google, pentru ca stiu sa caut excelent pe internet. De fapt, am fost la un spa langa cladirea voastra de cateva ori si cunosc zona.
____

I-am spus nevestei mele ca dupa ce unul dintre noi moare, eu ma mut la tara.
____

Monarhia - tip de guvernare, în care cea mai înaltă poziţie din ţară se transmite pe cale sexuala.
____

Soț - adjunctul amantului pe probleme economice!
____

Sotul la bucatarie, iritat la culme, catre sotie:
-Iarasi gaina? In curand imi vor creste pene!
Sotia calma:
-Sa-ti gatesc vita? Poate-ti vor creste coarne.
____

Manele= prezervativul impotriva culturii.
____

Un barbat isi suna sotia acasa si spune:
- Draga, am fost invitat sa merg la pescuit in Canada cu seful meu si cativa prieteni de-ai lui. Vom fi plecati pentru o saptamana. Este o oportunitate pentru mine sa obtin acea promovare pe care am asteptat-o, asa ca ai putea sa-mi impachetezi suficiente haine pentru o saptamana, undita si trusa mea de pescuit? Vom pleca de la birou si voi trece in fuga pana acasa sa-mi iau lucrurile ... Oh, te rog, pune in bagaj si noua mea pijama de matase albastra.
Sotiei i s-a parut putin dubios ce a auzit, dar, ca o sotie buna ce era, a facut exact ce a rugat-o sotul ei. Weekendul urmator sotul s-a intors putin obosit dar, de altfel aratand bine. Sotia l-a intampinat acasa si l-a intrebat daca a prins multi pesti.
El a spus:
- Da! O multime de somoni si cativa pesti spada. Dar de ce nu mi-ai impachetat noua mea pijama de matase bleu, asa cum te-am rugat?
Sotia replica:
- Dar am facut-o. Am pus-o in trusa ta de pescuit.
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...