joi, 12 aprilie 2012

Zambete - 12 Aprilie 2012

I: Cand vom avea si noi prima bomba atomica?
R: Cand ne-o vor arunca americanii...
____

Sotia primeste un SMS de la sot.
"Am fost rapit de extraterestri ... Fac experiente pe mine... M-au stropit cu parfum, m-au murdarit cu ruj, mi-au zgariat spatele, mi-au luat banii ...Mi-au promis sa ma elibereze peste o ora..."
____

Am incercat sa impart o shaorma cu un boschetar care statea pe o banca in parc aseara.
-"Du-te dracu' si cumpara-ti daca ti-e foame!" mi-a zis.
____

Mama isi cearta fiica de 16 ani:
-Ia exemplu de la mine. Am deja 45, dar de 20 ani iubesc unul si acelasi barbat...
-Hm...Imi imaginez ce taraboi va fi cand va afla tata!
____

Sotia catre sot:
– Vezi baietelul asta din poza?
– Da, il vad.
– La opt, deseara, il iei de la gradinita!
____

S-a stins din viata proprietarul cinematografului orasenesc. Funeraliile vor avea loc maine, la orele 10:20, 12:45, 15:30 si 18:45!
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...