marți, 3 aprilie 2012

Zambete - 3 Aprilie 2012

Proverbul zilei!
"Cata vreme seful meu pretinde ca salariul meu este mare, pretind si eu ca am multe de facut".
____

Maxima zilei: Uneori este nevoie sa-ti dea niste palme viata, ca sa fii treaz cand va incerca sa-ti traga pumni!
____

Sotul:
-Draga mea, vorbesti ca o idioata...
Ea:
-Vorbesc pe intelesul tau!
____

O blonda la volan este precum o stea de pe cer: tu o vezi, ea pe tine nu!
____

Barbatul este fiinta, care mai degraba ar muri pentru femeia iubita decat sa traiasca cu ea!
____

- Draga mea, spune-mi te rog, eu sunt primul tău bărbat?
- Off, mă întrebi deja a zecea oară. Ţi-am zis, ai fost, eşti şi vei fi mereu primul!
- De fapt, e prima oară când te întreb!
- A, scuze Ioane!
- De fapt, mă cheamă Gheorghe!
____

De 1 Aprilie, Vanghelie şi-a păcălit prietenii că ar citi o carte!
____

Ginecolog - om care cauta problemele acolo unde altii cauta fericirea...
____

Un ţigan aude o vorbă mare! Cică „Ban la ban trage”!
Leagă o monedă cu o aţă şi începe să o arunce printre gratiile unei casierii, ca să atragă banii din depozit.
Tot aruncă el moneda, până când se rupe aţa şi moneda rămâne lângă sacii de valori.
- Mo, da’ prost mai sunt! zice ţiganul cu năduf… Acum m-am prins! Ban la ban trage, dar cei puţini la cei mulţi, nu invers!
____

Nevasta e ca o ceasca de cafea tare: teoretic ar trebui sa te scape de durerile de cap, practic iti da dureri de inima!
____

Copilăria unei fete se încheie atunci când ea nu mai este chemată la bucătărie să mănânce, ci să gătească!
____

Fiul de 6 ani îl întreabă pe taică-su:
- Tată, cum am apărut pe lume?
- Barza te-a adus, fiul meu.
- Tată, sunt atâtea femei frumoase în jur si tu umbli cu berze?
____

Un tip la florarie;
-Va rog sa-mi alegeti cei mai frumosi 99 de trandafiri pentru sotia mea...
Florareasa:
-O, Doamne, ce pacat ati facut?
____

După şase luni de planificare a nuntii, ziua cea mare a sosit. Mai sunt cateva ore, şi am un singur regret.
Nu ii voi vedea fatza, atunci când va primi sms-ul: “Pacaleala de 1 aprilie!!”
____

De 1 aprilie ziarul Can-Can a incercat sa isi pacaleasca cititorii publicand un articol care era adevarat !
____

Nedumerire
Astazi m-am asezat in autobuz langa un individ care avea asa, o privire al naibii de ciudata, de te treceau fiorii.
Ma gandeam, uitandu-ma in jur: "Cum, in tot autobuzul asta, care de fapt vad ca e gol, exact eu am ajuns sa stau langa nebunu‘ asta?...
Aoleu, da‘ de ce-i gol??!"
____

Munca innobileaza omul iar trandaveala il face fericit!
____

La o saptamana dupa ce mi-am declarat sotia disparuta, primesc un telefon de la Politie:
- Vesti bune, domnule Ionescu, tocmai v-am gasit sotia, e teafara si nevatamata.
"- Oh, va multumesc dracului pentru asta! ",le spun cu vocea tremurand de emotie..."Scuzati-mi va rog limbajul, domnule ofiter, dar m-a luat valul!"
"- Nu face nimic, e-n regula", mi-a raspuns. "Cred ca va simtiti foarte usurat acum, nu-i asa?"
"- Mai mult decat v-ati putea imagina vreodata...Nu stiu ce m-as fi facut, dar chiar nu mai aveam nici o camasa calcata la schimb!"
____

Culmea businesului neinspirat: sa deschizi un salon de bronzat în Ferentari...
____

Vine Bula de la scoala si-l intreaba tat‘su:
- Ia zi-mi, baiatu‘ lu‘ tata, ce-ati mai facut azi la scoala?
- M-a intrebat invatatoarea ce mi-ar placea mie sa ajung cand voi fi mare...
- Da?...Si ce i-ai raspuns?
- I-am zis ca mi-ar placea sa ajung s-o f*t!!
____

O sa-i arat eu nevesti-mii cine e seful !!
I-am cumparat o oglinda...
____

LEGEA DIVINA
La facerea lumii, Dumnezeu, pentru a-i ajuta pe oameni sã prospere, a hotãrât sã dea printr-o "Lege Divina" fiecãrei natii câte douã virtuti. Astfel, El i-a facut :
- pe elvetieni - ordonati si respectuosi fatã de legi;
- pe englezi - perseverenti si studiosi;
- pe japonezi - muncitori si rãbdãtori;
- pe francezi - culti si rafinati;
- pe spanioli - veseli si ospitalieri etc.
Când a ajuns la români, I-a spus îngerului consilier care si nota:
- românii vor fi inteligenti, cinstiti si buni politicieni;
Dupã ce a publicat-o în "Monitorul Celest", îngerul a remarcat:
- Doamne, ai dat tuturor popoarelor câte douã virtuti, iar românilor trei. Oare în acest fel, nu cumva ei îi vor depãsi si exploata pe toti ceilalti?
- Aoleu, asa e! Ai dreptate! Atunci sã revenim cu o "Ordonantã". Pentru cã virtutile Dumnezeiesti, o datã acordate, nu se mai pot lua înapoi, precizez cã nimeni nu va putea avea mai mult de douã virtuti, din cele trei, în acelasi timp !
Si astfel, se explicã de ce românii care:
- sunt inteligenti si cinstiti, în nici un caz nu fac politicã;
- sunt cinstiti si fac politicã, categoric nu sunt inteligenti;
- fac politicã si sunt inteligenti, fãrã nici un fel de dubiu, nu sunt deloc cinstiti
____

Doi prieteni se intalnesc dimineata, la cafea. Unul din ei are un ochi vanat.
- Ce-ai patit la ochi?
- M-a lovit nevasta.
- De ce?
- I-am vorbit cu `TU`.
- Doamne, iarta-ma, dar ce fel de relatie aveti voi in familie de te-a
lovit pentru atata lucru?
- Pai aseara, pe cand mancam, mi a zis: `stii, draga, noi n-am mai facut
dragoste de trei luni`.Iar eu i-am zis: Poate TU!
____

Alaltaieri dimineata i-am spus nevesti-mii ca o iubesc nespus si ca nu as fi in stare sa o insel niciodata.
Nu stiu de ce a facut fața aia asa la mine, de parca ar fi vrut sa ma impunga...
Oops!...la naiba, cum dracu‘ de-am uitat ca alaltaieri era 1 aprilie??!
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...