joi, 26 aprilie 2012

Zambete - 26 Aprilie 2012

Pe plajă, o tipă se adresează unui bărbat ce poartă pantaloni scurţi albaştri:
- Ştii ca ochii tăi se asortează cu pantalonii?
- De ce, am ochii umflaţi?
____

-Dragul meu, la ce te gandesti?
-La nimic.
-Si eu la nimic.
-Tie ti-e mai usor. Tu n-ai creier!
____

- Dragul meu, la ce te gandesti acum?
- A, nu ma gandesc la nimic deosebit
- Mai bine te-ai gandi la mine !
- N-ai auzit ca asta fac acum ?!
____

Sfarsit de semestru. Bula e gata sa ramana corigent la chimie…
Profesorul incearca sa scoata ceva de la el, da’ asta era tufa de Venetia. Pana la urma profesorul, enervat si plictisit, ii zice:
- Te trec daca imi raspunzi la o intrebare simpla. Ce este clorura de sodiu?
- ….
Profesorul (enervat la culme):
- Ce pune ma, tac-tu, dimineata pe oua?
- Pudra de talc!
____

O pereche pleaca in vacanta pe un lac unde se putea pescui. Lui ii placea sa pescuiasca in zori, ea adora lectura. Intr-o dimineata, el se intoarse dupa citeva ore de pescuit si hotari sa traga un pui de somn. Desi lacul nu-i era familiar, ea se hotari sa iasa cu barca. Visli putin, apoi relua lectura. Dupa putin timp, apare paznicul cu barca lui:
-Buna ziua, ce faceti aici?
-Citesc, raspunse ea, desi gindea ca e evident.
-Sinteti intr-o zona unde pescuitul este interzis!
-Dar nu pescuiesc, nu se vede ?
-Da, dar aveti tot ce va trebuie. Trebuie sa ma urmati si va trebui sa va amendez .
-Daca o faceti va denunt pentru viol.
-Dar nici macar nu v-am atins !
-Dar aveti cu dvs. tot ce va trebuie !
Morala: NU contraziceti niciodata o femeie care stie sa citeasca.
____

Un tip catre o domnisoara:
- Imi cer scuze, sunteti casatorita?
- Nu, pur si simplu nu am avut timp sa ma machiez !
____

Se duce un homosexual la doctor:
- Dom' doctor, am sida, ce sa fac, ma puteti ajuta?
- Da, baiete... bei 1l lapte, manaci 2 kile de prune nespalate impreuna cu 3 rosii si un kilogram de zmeura, o cana mare de apa rece de la frigider, o portie de iahnie cu doua beri reci si la sfarsit dai pe gat o cana cu iaurt !
- Si o sa-mi treaca domn doctor?
- Nu ma, dar macar in ultimele clipe ai sa intelegi si tu la ce foloseste c*rul !
____

Seful unui magazin angajeaza un vanzator. Il ia deoparte si ii zice:
- Trebuie sa stii ca eu am un sistem: daca un client imi cere un lucru, eu reusesc sa-l fac sa cumpere doua. Acum te invat .
Intra in magazin o doamna:
- Buna ziua, as vrea un spay Pronto.
Seful se duce in spate si se intoarce cu un spay Pronto si cu un Vetril.
- Ma scuzati, eu vroiam doar Pronto.
- Vedeti doamna, odata ce stergeti de praf mobila se va vedea ca aveti geamurile murdare.
- Bravo, aveti dreptate, le cumpar pe amandoua!
- Vezi, zice seful noului angajat, asa se face .
Intra o a doua doamna:
- Buna ziua, as dori o sticla cu Vetril. Seful se duce in spate si se intoarce cu o sticla de Vetril si cu un spray Pronto.
- Ma scuzati, eu v-am cerut doar un Vetril.
- Draga doamna, daca dumneavoastra curatati geamurile o sa se observe imediat urmele de degete pe mobila.
- Aveti dreptate, cumpar tot!
Seful catre noul angajat:
- Urmatoarea clienta e pentru tine.
- Buna ziua, as dori o cutie cu Tampax.
Vanzatorul se duce in spate si se intoarce cu o cutie de Tampax, un Vetril si un Pronto.
- Cred ca ati gresit, v-am cerut doar o cutie cu Tampax.
- Stiu, o intrerupe vanzatorul, dar vazand ca saptamana asta nu se face sex , n-am vrea sa facem un pic de curatenie in casa?
____

Vine un moment cand o femeie trebuie sa aiba incredere in sotul sau ... de exemplu ...
O sotie vine acasa seara tarziu, cu o zi mai devreme dupa ce fusese plecata intr-o calatorie de afaceri si deschide incet usa de la dormitor.
De sub patura ea vede iesind patru picioare in loc de doua.
Se intinde dupa bata de baseball si incepe sa loveasca cu sete patura.
Dupa ce termina se duce in bucatarie sa se racoreasca cu un pahar de vin.
Cand intra in bucatarie il vede pe sotul sau citind o revista.
"Buna draga!" spune el ... "Parintii tai au venit in vizita si i-am lasat sa stea in dormitorul nostru. I-ai salutat si tu?"
____

Asemanarea dintre un barbat si o femeie este ca ambii au nevoie de servetele cand vizioneaza un film bun...
____

N-a trecut nici o treime din 2012 si deja am realizat majoritatea lucrurilor pe care mi le-am propus la Anul Nou:
1. Stop bauturii - Da.
2. Stop fumatului - Da.
3. Stop leneviei si gasirea unui loc de munca - Da.
4. Stop locuirii impreuna cu parintii si mutarea in propriul meu apartament - Da.
5. Stop singuratatii si gasirea unei prietene sexi - Da.
6. Stop viciului de a mai minti atata cu nerusinare - Nu inca.
____

Asta este o solicitare de angajare pentru McDonalds in Florida a unui pusti de 17 ani, si chiar l-au angajat, pe motiv ca e sincer si amuzant:
Nume: Greg Bulmash
Sex: Nu inca, astept persoana potrivita
Postul solicitat: Presedinte sau vicepresedinte de companie, glumesc. Acu serios, orice post e disponibil, nu sunt pretentios, daca as fi fost, nu as vrea ma angajez la voi
Salariul solicitat: 185.000 dolari plus actiuni si un pachet de bonusuri. Daca nu este posibil, faceti voi o oferta si mai negociem
Educatie: Da
Ultima pozitie ocupata: Tinta ositilitatilor conducerii
Salariu: Mai putin decat meritam
Cea mai importanta realizare: Colectia mea de pixuri si brelocuri furate
Motiv pentru plecare: Eram catastrofa
Ore disponibile pentru munca: Oricare
Ore preferate: 1.30 - 3.30 P.M. Luni, Marti si Joi
Calitati speciale: Da, dar o sa ti le spun intr-un cadru mai intim
Putem sa va contactam angajatorul curent: Daca as avea unu, credeti ca as fi aici?
Suferiti de o problema fizica care va opreste sa ridicati o greutate mai mare de 15 kg?: 15 kg de ce?
Fumator: In timpul lucrului nu, in pauze da
Cum va vedeti peste 5 ani: Traind pe o insula privata, alaturi de sotia mea, blonda, superba, mai proasta decat o bucata de lemn, care crede ca eu sunt un zeu, daca ma gandesc mai bine, as vrea sa fac asta acum
Certificati ca totul declarat mai sus este adevarat: da, absolut, 100% adevarat.
____

Mereu am încercat să evit produsele alimentare care au efecte dăunătoare pe termen lung.
Cum ar fi: tortul de nunta…
____

Sotia mea tocmai m-a acuzat ca sunt ignorant si incoerent...
Ce sa spuna a vrut dracu am inteles oare nimic??!
____

 15 ianuarie 2013 : un batranel vine la presedintie si intreaba:
-Traian Basescu este?
-Traian Basescu nu mai este presedinte ! raspunde un gardian
Pleaca batranelul linistit .
A doua zi aceeasi poveste, si a treia, si a patra . A cincea zi, gardianul ii zice :
-Domnule, veniti aici in fiecare zi si intrebati acelasi lucru. Nu ati inteles ca Traian Basescu nu mai e presedinte ?
-Ba da, dar imi place sa aud asta .
 _________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...