luni, 30 aprilie 2012

Zambete - 30 Aprilie 2012

In urma unei pene de curent, intr-un mall au ramas blocate 4 femei. Doua brunete in lift, iar doua blonde pe scarile rulante!
____

El: Ceea ce îmi place cel mai mult când afară dă căldura, sunt fustiţele mini şi tricourile foarte decoltate.
Prietenii îmi spun că totuşi mi-ar sta mai bine dacă m-aş epila mai intâi pe picioare şi pe piept…
____

Respectaţi-vă părinţii. Ei au terminat şcoala fără Google şi Wikipedia.
____

Va place sau nu, dar cel mai bun dulap pentru haine ramane scaunul!
____

Un tip povesteste:
"Eram cu prietena mea intr-un bar, noaptea trecuta, cand imi zice la un moment dat:
- Pot sa te intreb ceva?
- Sigur, iubito!...ii zic, mangaind-o prin par... Ce e?
- De ce esti cu mine?
- Pentru ca te iubesc, fireste...
- Stiu, dar aici e toaleta femeilor, iar eu incerc sa ma c*c!"
____

Ce e mic, negru, scoate fum si sta in coltul camerei?
Un bebelus care a gasit priza...
____

El: Azi am incercat sa-i fac o gluma unui prieten. Am incercat sa fac un cont pe un site de homosexuali cu adresa lui de e-mail. Aparent... adresa era deja folosita...
____

Soţia şi prietenele ei purtau o conversatie despre cat de inutili sunt barbatii:
- "Ei nu pot face două lucruri deodată."zice ea..
- "Cum sa nu putem?" intervine el..
- "Dă-mi un exemplu", zice ea.
- "Ei bine, în timp ce-ti dadeam la b*ci azi-noapte, mă gândeam la prietena ta."
____

I: Cum o cheama pe nevasta gascanului?
R: "Lady Ga-ga".
____

Intr-o zi ma simteam foarte rau, asa ca m-am dus la spital. Am intrat in cabinetul doctorului, dar cred ca am pasit cu stangul, pentru ca nici nu m-a bagat in seama.
Stiam eu ca trebuia sa intru cu dreptu‘ mai intai...
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...