duminică, 8 aprilie 2012

Zambete - 8 Aprilie 2012

Se duce Ion la Circ si a doua zi se intalneste cu vecinu-so Gheorghe si ii spune:
-Ma Gheorghe, yo am fost la circ si am vazut o zebra, tu sti ma cum arata o zebra?
-Nu ma Ioane, cum arata?
-Pai sti magaru` lu` Vasile?
-Il stiu.
-Pai cam asa arata, numai ca are dungi si are urechile mai mici, in rest..la fel. La circ am mai vazut o girafa, tu sti cum arata o girafa?
-Nu stiu ma Ioane, cum arata?
-Sti magaru lu` Vasile?
-Il stiu.
-Pai cam asa arata, numai ca are gatu mai lung, urechile mai mici si e mai impunatoare, in rest..la fel. La circ am vazut si un hipopotam. Tu sti ma Gheorhe cum arata un hipopotam?
-Nu stiu ma Ioane, cum arata?
-Sti magaru lu` Vasile?
-Il stiu.
-Eee, ala nu arata deloc ca magaru lu` Vasile.
____

M-am dus la Alcoolicii Anonimi săptămâna trecută. Primul lucru pe care mi l-au spus, a fost să fac cumva sa nu mai stau printre betivani.
Aşa că le-am ascultat sfatul si nu m-am mai dus...
____

Detectivul Petrescu, aflandu-se intr-o misiune speciala sub acoperire ca cersetor la o biserica, in ziua urmatoare, fara nici un regret sau ezitare, a demisionat din Ministerul de Interne!
____

Fiul intra bucuros in casa:
-‘‘Ghici ce, tata, astazi am pus pentru prima data mana pe o ţâţa!!‘‘
-“De aia esti vanat la ochi?” intreaba ta-su
-“Da” raspunde el "lu’ Mitza Grasul nu-i place cand facem misto de el…‘‘
____

VORBE DE DUH...
1.Poarta-te frumos cu copiii tai. Ei iti vor alege azilul.
2.Imprumuta bani de la un pesimist. Nu se asteapta sa ii dai inapoi.
3.Moartea este ereditara.
4.Nu fi de neinlocuit. Daca nu poti fi inlocuit, atunci nu o sa fii niciodata promovat.
5.Putine femei isi dezvaluie varsta reala. Putini barbati se comporta adecvat varste reale.
6.Vand parasuta. Folosita o singura data, nu a fost deschisa si are o mica pata.
7.Prietenii vin si pleaca. Dusmanii se acumuleaza.
8.Da-i unui om peste si va manca o zi. Invata-l sa pescuiasca si va sta toata ziua in barca cu sticla de bere in mana.
9.Cel ce rade la urma, este mai incet la minte.
10.Cum iti dai seama cand ramai fara cerneala invizibila?
11.Nu sunt vegetarian pentru ca iubesc animalele. Sunt vegetarian pentru ca urasc plantele.
12.Inainte eram mereu indecis. Acum nu mai sunt asa sigur.
13.Daca ai impresia ca nu ii pasa nimanui daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
14.Multitasking inseamna sa faci mai multe lucruri prost in acelasi timp!
15.Sexul este ca aerul. Nu e important decat daca nu ai parte de el.
16.Unii beau din fantana cunoasterii. Altii fac gargara.
17.Cel mai scurt drum dintre doua puncte este mereu in constructie.
18.Daca furi idei de la o persoana, se numeste plagiat. Daca furi idei de la mai multe persoane se numeste cercetare.
19.De ce abreviere este un cuvant atat de lung?
20.Barbatii au doar doua necesitati: sexul si mancarea. Daca vezi ca partenerul tau nu are o erectie, da-i un sandvis.
21.Niciodata sa nu iei un laxativ si un somnifer in aceeasi seara.
22.Traim intr-o societate in care pizza ajunge mai repede decat politia.
23.Intentionez sa traiesc vesnic. Pana acum sunt in grafic.
24.Psihiatrul mi-a zis ca sunt nebun. I-am zis ca am nevoie si de o a doua opinie. Mi-a zis ca sunt si urat.
____

Iti urasti slujba?
Exista un grup ajutator pentru asa ceva. Se numeste "toata lumea'' si se intalnesc la un bar.
____

Intotdeauna aminteste-ti ca esti unic/a, exact ca celelalte persoane!
____

Inteligenta artificiala, de obicei, bate adevarata stupiditate.
____

De adevarata valoare a unui lucru iti dai seama abia dupa ce ai ramas fara el.
Hartia igienica e un bun exemplu...
____

Femeile urate sunt asemuite unui tezaur iar cele frumoase unei monede comune. Primele trebuie tinute-ncuiate, iar celelalte musai sa circule...
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...