sâmbătă, 28 aprilie 2012

Zambete - 28 Aprilie 2012

- Ce șoarece umblă în două picioare?
- Nu știu...
- Mickey Mouse. Ce rață umblă în două picioare?
- Ăăăă, Donald Duck?
- Nu. Toate rațele, idiotule!
____

Sotul: De cate ori ne certam... tu esti foarte calma... cum reusesti?
Sotia: Ma duc si spal vasul de toaleta.
Sotul: Si te calmeaza asta?
Sotia: Da... pentru ca il spal cu periuta ta de dinti!
____

Sunteti acuzat ca ati aruncat-o pe soacra dumneavoastra de la etajul zece.
-N-am facut-o cu premeditare...
-Nu? Si nu v-ati gandit ce pericol mare este pentru trecatori?
____

Cele 7 "minuni" din Caracal:
- S-a construit un bloc si s-a uitat macaraua in interior.
- A luat foc sediul pompierilor.
- S-a furat usa politiei.
- Brutaria e construita pe Strada Foametei.
- Cimitirul e pe Strada Reinvierii.
- Exista o singura scoala si se numeste Scoala nr.2
- Cine stie ce-a de-a 7 minune e rugat sa sune la numarul afisat pe ecran si va primi gratuit si fara tragere la sorti o surpriza care va protejeaza.
____

El: Se spune ca in orice grup de prieteni, unu din patru este rasist.
Daca stau bine sa ma gandesc, cred ca e Elvis, sa-l ia naiba de cioroi!
____

Concluzie dupa caderea guvernului:
Toţi politicienii ar trebui să poarte o uniformă sau un costum cum au pilotii de curse.
Sa ştim si noi cine sunt sponsorii lor…
____

Concluzie dupa caderea guvernului:
Singura data cand politicienii spun adevărul este atunci când se fac mincinoşi unii pe altii!!
____

Pacientul: Doctore, am dubla personalitate.
Psihiatrul catre asistenta: Mai adu’, te rog, un scaun!!!
____

Pe vremea lui Ceausescu, 2 frati vor sa emigreze in URSS. Fratele mai mare spune celui mai mic:
-Ma duc eu primul sa vad cum e si o sa iti scriu. Dar cum e vorba de URSS si Securitatea citeste scrisorile, oricum o fi eu iti scriu ca e bine. Dar daca o sa iti scriu cu cerneala albastra e bine cu adevarat, iar daca o sa iti scriu cu cerneala rosie, de fapt nu e bine.
Zis si facut. Ajunge asta in URSS si scrie fratelui. Deschide asta scrisoarea si vede ca era scris cu cerneala albastra. Continutul era urmatorul:
"Draga frate,
Am ajuns cu bine in URSS. Aici viata este buna si nu imi lipseste nimic. Am o locuinta frumoasa, orasul e curat si magazinele sunt pline cu tot ce vrei. Un singur lucru nu am reusit sa gasesc: CERNEALA ROSIE!"
____

- Am un prieten care imi spunea ca orice as face, el va face acelasi lucru, dar mai bine ca mine!
- Si ce ai facut?
- M-am culcat cu ma-sa!
____

El: Dacă mai îmi frânge inima vreo femeie, voi avea nevoie de un ficat nou !
____

Nepotul catre bunel:
-Bunelule, imprumuta-mi 2 mii din pensia ta si eu iti voi intoarce 4 din a mea!
____

Cum poţi defini un om cu voinţă de fier?
- Să vezi că ai un mesaj pe facebook, să nu te uiţi de la cine, să închizi calculatorul şi să te duci la culcare! Ai putea să faci asta?
 ____

Care este asemanarea din Becali si Basescu ?
Atat Becali cat si Basescu schimba antrenori respectiv premieri ca pe ciorapi.
 __________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...