marți, 17 aprilie 2012

Zambete - 17 Aprilie 2012

-De ce esti suparat?
-Am venit la serviciu. N-am reusit sa ma conectez la provider-ul de internet. Asa ca a trebuit sa muncesc toata ziua.
____

Matematica:
Daca Ion si Ileana au plecat din puctul A si au ajuns in punctul G, probabilitatea de a nu ajunge in punctul B este foarte mare!
____

Status pe Facebook:
"Tin sa mentionez ca nu vreau sa fiu taguita pe ouale nimanui "
____

Stiri rutiere:
Astazi a avut loc un accident între o Dacie si un Bentley de 280 mii euro. Soferul Daciei a reusit sa moara la timp.
____

Un cuplu bogat avea o fiica destul de uratica. Ea a facut cunostinta cu un tanar. Odata mama fetei i-a surprins sarutandu-se. Ea l-a intrebat destul de sever pe tanar:
- Sper ca o faci cu intentii serioase?
- Bineinteles ca da, doar nu din placere!
____

Cu cat mai putin iubim femeile, cu atat mai tare ne doare mana!
____

- Dragul meu, astăzi, trei bărbați mi-au oferit locul lor pe scaun în RATB!
- Și? Ai încăput?
____

Ieri am descoperit o noua lume. Am auzit despre ce vorbesc oamenii in autobuze si in statii. Am auzit motoarele masinilor, cum injura soferii, cum se cearta vecinele...Mi-am uitat MP3 player-ul acasa!
____

Doi prieteni discută:
-Imaginează-ți, soția îmi spune ieri: merg să gătesc ceva gustos!
-Și?
-Am râs amândoi!
____

Sotia: Dragul meu, ma gandesc la ziua in care ne-am cunoscut... Parca a fost ieri. Tu la ce te gandesti?
Sotul: La alaltaieri.
____

-Tată, pot să mă uit la televizor ?
-Da, numai să nu-l deschizi.
____

Chiar in fata mea, o masina l-a lovit pe medicul meu de familie pe trecerea de pietoni. M-am dus repede la el sa vad daca mai traieste, si mi-a zis:
- "Ajuta-ma, te rog, cred că sunt foarte grav rănit."
- ”Of, doctore” i-am zis “sunt foarte ocupat acum, ia aspirinele astea, şi dacă nu-ti trece, sună-mă maine dimineaţa.”.
____________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...