duminică, 23 martie 2014

Din viata - 23 Martie 2014

In cariera mea am ratat peste 9000 de aruncari. Am pierdut mai mult de 300 de meciuri. De 26 de ori mi s-a incredintat aruncarea castigatoare si am ratat. In viata mea am dat gres peste gres peste gres; si de aceea inving. (Michael Jordan)
____

Dumnezeu sa ma fereasca de apele statatoare; de cele curgatoare ma feresc eu. (Proverb italian)
____

Prieten adevarat este cel care te sfatuieste spre bine, iar nu care iti lauda nebuniile. (Anton Pann)
____

Sa te intrebi ce-ai gresit in ziua cand vei vedea ca nu mai ai dusmani. (Nicolae Iorga)
____

Cel care n-a simtit niciodata farmecul unei prietenii sincere si dezinteresate, nu cunoaste toata fericirea pe care un om o poate primi de la alt om. (Young)
____

Tot asa de repezi ca apele raului sau ca vantul pustiului trec zilele noastre. Cu toate acestea, doua zile ma lasa nepasator: aceea care a trecut si aceea care va sosi. (Cugetare persana)
____

Viata este un dar pe care-l meritam numai atunci cand il daruim. (Rabindranath Tagore)
____

Viata e lupta necurmata; unii sunt fericiti mai devreme, altii mai tarziu, iar altii niciodata. (Euripide)
____

Viata n-a dat nimic muritorilor fara multa truda. (Horatiu)
____

Cu banii pe care ii cheltuiesti cu un singur viciu, hranesti doi copii. (B. Franklin)
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...