sâmbătă, 1 martie 2014

Doza de zambete - 1 Martie 2014

Angajatul catre patron:
- Mi-ati promis ca imi mariti salariul, daca sunteti multumit de mine...
- Cum pot fi multumit cu cineva care cere marire de salariu?!
____

Seara frumoasa de toamna tarzie... el deschide larg fereastra. Superba vecina de vizavi ii zambeste, deschide si ea larg fereastra. El, aplecandu-se peste pervaz:
- Ce, si tu ai tras vanturi??
____

- Vecine, de ce imi furi plicurile din cutia postala?
- Dar nu le fur! Sunt facturi, vecine. Le iau si ti le platesc.
- De ce?
- Asa m-am inteles cu nevasta-ta.
____

- Bă, ați auzit de țiganul ăla care a fost schilodit în bătaie ieri în centrul vechi?
- Nu.
- Nu? Foarte bine... i-am zis să-și țină gura.
____

Mare concurs mare de masini de spalat.
Americanii:
- Am inventat o masina de spalat super. 10000 de rotatii pe minut… spala… stoarce… usuca… calca… impatureste.
- Ceva probleme?
- Da… batistele mici le confunda cu cele mari.
Japonezii:
- Am inventat o masina de spalat super. 15000 de rotatii pe minut… spala… stoarce… usuca… calca… impatureste... le arunca in dulap.
- Ceva probleme?
- Da… nu deosebeste ciorapii albi de cei colorati.
Romanii:
- Am inventat o masina de spalat super. 2000 de rotatii pe minut… spala… stoarce… usuca... calca… face mancare… da cu aspiratorul.
- Hai, dom'le… face mancare ?
- Da.
- Ceva probleme?
- Da! Daca nu o satisfaci… pleaca de acasa!!!
____

Ion si Marie au un copil. Ii pun numele Vasile.
Ion se duce la maternitate sa-si vada copilul.
In primul salon, Ion citeste pe usa: ”Copiii geniu”, si incepe sa strige “Vasile, unde esti!?”
Nici un raspuns.
Ajunge la al doilea salon: ”Copiii supradotati”, nici aici nu primeste vreun raspuns.
Al treilea salon: “Copiii normali” - nimic.
Al patrulea salon: ”Copiii retardati mintal”. Ion ingrijorat.
– Unde este Vasile? O fi aici? Nici gand.
Ion isi face curaj si mai face cativa pasi, vede o usa in capat de coridor, iar pe ea, scris mare: Vasile.
____

In plin centrul unui oras, se sarbatoarea cea de a 90-a aniversare a unei femei, in prezenta mai tuturor localnicilor. La loc de cinste si primarul, seful politiei, presa…
Un reporter curios isi propune sa afle cu orice pret secretul longevitatii femeii. Cand o interpeleaza pe babuta, adresandu-i intrebarea legata de regimul ei de viata, aceasta ii raspunde:
- Pai, cate trei beri si doua pachete de tigari pe zi si multi barbati!
Reporterul, atatat la culme de raspuns, o intreaba iar:
- Si… cind ati fost ultima data cu un barbat?
- Pai, in jur de 1945!
- Uau!- exclama reporterul. Pai, e ceva timp de atunci!
- Intr-adevar, draguta! E deja 20:14!
____

La o casa de nebuni era o celula de ‘furiosi’, care bateau ‘mar’ toti paznicii, de ii trimiteau direct la ‘Urgenta’. Toti tipii solizi ce au fost angajati de-a lungul timpului au patit la fel, pana cand au angajat un schilod, caruia angajatorii nu-i dadeau nici 10 minute de viata printre nebuni…
Dupa 2 zile, conducerea spitalului a venit sa vada ce se intampla. Nu mica le-a fost mirarea cand au vazut ca toti nebunii erau plini de vanatai pe fata si cu capul spart. Atunci, l-au intrebat pe noul paznic:
- Cum ai reusit, dom’le?
- Simplu. Am tras cu creta o linie pe dusumea si le-am spus ca - daca pot sa treaca pe sub ea - le dau drumul!…
____

- Domnule, va recomand sa va tundeti chel!
- SI asta ajuta la oprirea caderii parului?
- Nu, dar te ajuta sa te obisnuiesti!
____

- Alinuta, ce martisor ti-a daruit prietenul tau de 1 Martie, o intreba o colega de clasa?
- Unul cu gust de capsuni, raspunse ea.
____

Apple si Blackberry ar trebui să colaboreze și să facă un telefon numit Pie (placinta).
____

- La începutul anului mi-am propus să slăbesc 7 kg în 6 luni... Mai am doar 10kg şi îmi ating scopul...
____

Se intalnesc doua blonde
- Iubitul meu a spus ca-mi da de 1 Martie un mini cupăr...
- Ce nesimtit... de ce nu se epileaza?
____

Cand m-am nascut in Romania, am fost atat de surprins, incat nu am vorbit un an si jumatate!
____

- Iubitule, imi iei si mie martisor?
- De ce, draga mea, ala de anul trecut te strange?
____

Chiar dacă uneori țăranul își bate femeia de-o snopește, de 1 Martie nu uita de Morțișor... că așa e românește.
____

Scrieti pe google translate "cine se scuza se acuza" si cereti traducerea in engleza (sau orice alta limba straina)
____

El: Îmi plac femeile care mă surpind, dar totuși ar trebui să semnalizeze și ele !
____

- Am citit recent ca dragostea este in intregime o chestiune de chimie.
Adica eu sunt tratat ca un deseu toxic?
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...