marți, 18 martie 2014

Doza de zambete - 18 Martie 2014

- De ce toate berzele pleacă toamna în ţările calde?
- Pentru că nu vor să dea ochii cu Moş Crăciun!
____

- În ultimul timp îmi scot nevasta doar la alegeri.
____

Prostituatele de pe centura capitalei au fost asaltate de clienți după ce Poliția a demarat campania “Centura salvează vieți”.
____

Mai nou, romantic înseamna ca are destui bani ca sa o duca la Roma.
____

- Le-am zis astazi angajaților mei faptul că nu vreau sa le plătesc salariile; prin bani, se transmit tot felul de boli !
____

O doamna, aflata la volan, vede in fata ei doi barbati catarandu-se pe un stalp de telegraf. Trecand pe langa ei, le striga:
- Hei, nu va fie frica, am carnet de 10 ani de zile!
____

A greși nu-i sinonim cu a nu ști, nu poți greși de doua ori același lucru...
____

Un psiholog a facut un sondaj pentru a vedea in ce pozitie stau oamenii atunci cand fac baie in cada. A descoperit ca dintr-o suta de persoane, 99 stau cu fata la robinet si doar unul singur prefera sa stea cu spatele la robinet.
Imediat s-a dus la acel om si l-a intrebat care este motivul pentru care si-a ales aceasta pozitie. Acesta a raspuns:
- Este foarte simplu - pentru ca nu am dop pentru scurgere!
____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...