sâmbătă, 29 martie 2014

Doza de zambete - 29 Martie 2014

Mama îl întreabă pe fiu:
- Ce vei face cât eu voi fi la cumpărături?
- Mă voi juca cu bona sau cu trenulețul, depinde ce va alege mai întâi tata.
____

- Astăzi am primit, în sfârșit, canapeaua de la Ikea. N-am putut să nu observ că pe etichetă scria: ”Spălați cu mâna”.
Wow, mulțumesc, Ikea!!
Puțin mai aveam și-o băgam în mașina de spălat...
____

Statisticile sunt precum costumele de baie: iti arata ce stie toata lumea si iti ascund exact ceea ce ai fi vrut sa afli.
____

I: Ce inseamna TM?
R: Tot Mehedinti-ul.
____

- Itzic, trebuie sa-ti marturisesc ceva. Strulica asta mic, copilul nostru, nu e al tau.
- Dar cu cine l-ai facut?
- Cu studentul care a fost în gazda la noi.
- Cum l-ai convins?
- I-am dat bani...
- Si banii de unde i-ai luat?
- De la tine din portofel...
- Si-atunci de ce spui ca nu e copilul meu?
____

Un automobilist pe autostradă ia în maşină o tipă bine. Tot drumul, scapă mîna de pe schimbătorul de viteze pe picioarele tipei, aşa că abia intrat în Bucuresti, tipa, excitată la culme, îi spune:
- Vreau să o facem!
- Ai puţină răbdare, într-un sfert de oră ajungem la mine şi o facem!
- Nu, eu acum vreau! Dacă nu o facem acum pe loc, urlu, ţip, sar din mers!
Bietul om, ce să facă? Opreşte maşina, o saltă pe cric, bagă o pătură sub maşină şi încep “dezbaterile”. Deodată se simte bătut pe umăr.
- Ce vrei, dom’le, nu vezi că am treabă?
Bătaia pe umăr se repetă. Cînd se uită omul, un poliţist.
- Să trăiţi, domnule poliţist!
- Domnule, spune poliţistul, ce faceţi aici e treaba dv… dar e de datoria mea să vă anunţ că de un sfert de oră vi s-a furat maşina…
____

Doi tractoristi pe camp la semanat, scot pita, slana, bat o ceapa de roata de la tractor si se pun sa manance. Vine seful turbat de nervi si ii intreaba:
- Voi de ce nu semanati?
- Pai… nu suntem frati!
____

Traim in epoca in care un hamburger se strica dupa 2 ani si un laptop dupa 4 luni.
____

Cea mai tare stire: Primarul din Jilava a fost condamnat la 7 ani de inchisoare!
____

Primarul din Jilava a fost condamnat la 7 ani de închisoare. Iată un caz concret de arest la domiciliu!
____

Barack Obama la Colosseum: „Este mult mai mare decât multe terenuri de baseball”
____

Pe ce post a jucat Dinamo ? ...Ca pe Pro tv a jucat doar Steaua...
____

"La dentist, în sala de așteptare, îl abordez pe tipul ăsta:
- Domnule, am o veste proastă. Trebuie să vă scot doi dinți.
- Ce? - zice el - tu nici măcar nu arăți a dentist!
- Știu - i-am zis - dar porți tricoul ăsta cu Dinamo..."
____

A te casatori la 21 de ani este ca si cum ai pleca de la o petrecere la ora 20:00.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...