duminică, 2 martie 2014

Doza de zambete - 2 Martie 2014

"Azi-noapte a intrat cineva în camera copilului meu, așa că am luat repede bâta de baseball și i-am pleznit câteva peste gură. Totul s-a clarificat după ce persoana a țipat disperat prin întuneric:
- Hunt hâna măheluhă!"
____

REGIM DRASTIC DE SLABIRE CU REZULTATE GARANTATE:
MIC DEJUN: Trei felii de paine cu unt si marmelada, omleta cu bacon, 2-3 carnaciori, un pahar de lapte, un pahar suc de fructe si o ceasca de cafea.
Apoi 45 de minute echitatie!
PRANZ: O ciorba de burta, ceafa de porc, salata cu mult ulei, cartofi prajiti, 2 felii de tort cu ciocolata si cola sau bere.
Apoi o ora si jumatate de echitatie!
GUSTARE: O shaorma cu de toate, inghetata (4 cupe), 2 prajituri insiropate, ½ kg capsuni.
Apoi 45 minute echitatie!
CINA: Doua pizza cu extra topping cu branza, plus 1 litru de cola.
Apoi 2 ore echitatie!
Acest regim are rezultate spectaculoase. In 20 de zile calul slabeste cel putin 15 kg!
____

- Dă-mi 500 de lei și-ți fac asigurare.
- Ce fel de asigurare ?
- Te asigur că… nu-i mai vezi înapoi.
____

Ce spune o blonda dupa ce a lovit pomul cu masina?
- Dar am claxonat!
____

"M-am dus la morga sa identific cadavrul sotiei mele.
- Esti absolut sigur ca e ea? m-a intrebat politistul.
- Da, i-am raspuns. E rece si nu vorbeste cu mine, ce vrei mai mult de atat?"
____

- Ieri, de 1 Martie, fiica-mea a venit acasa cu un ghiocel.
Nu stiu de unde l-o fi cules, dar Ghiocel asta era atat de tuciuriu, incat imi venea sa-i dau cu toporasu-n cap.
____

El: Stimate reprezentante ale sexului frumos,
De 14 februarie ati fost iubite, rasfatate, fericite, indragostite, surprinse, emotionate, dar pe 1 martie e Steaua-Dinamo.
____

Pentru sanatatea dumneavoastra, evitati astazi sa dati martisoare alb-rosii stelistelor.
(BDCL)
____

In Moldova, fetele ofera martisoare baietilor. Femeile astea ar face orice ca sa scape de bataie.
____

La cate blaturi se fac in fotbalul romanesc, FRF ar trebui sa deschida si o cofetarie!
____

O tanara infumurata striga in avion cu o voce pitigaiata:
- Vreau să mă mutați de pe acest loc spune ea…
Stewardesa o întreba zâmbind:
- De ce doamnă? Care este problema?
- Nu vezi că m-ați așezat lângă un negru? Crezi că pot suporta asta, tot zborul?
Uuupss! Problemă rasială, isi spune stewardesa în mintea sa. Arunca o privire către ceilalți pasageri și vede că toate privirile sunt ațintite asupra ei. Toți așteaptă răspunsul sau.
Se uita la bărbătul de culoare de lângă infumurata și-l vede cum se uită șocat la dansa, fără să îndrăznească să spună ceva. Hainele îngrijite și privirea inteligentă trădează un intelectual ce pare a merge la o conferință.
- Voi căuta să văd ce pot face, doamnă, îi răspunde femeii, zâmbind.
Se duce până în spatele avionului. Este aşa cum a bănuit. La “economic” toate locurile sunt ocupate. Știa asta, dar trebuia să se convinga. Simte în ceafă privirile a zeci de oameni. Toți sunt curioși să vadă cum se va dezamorsa situația aceasta tensionată. Ajunge din nou la femeia cu voce pitigaiata…
- Stimată doamnă, după cum am bănuit, avionul este plin… și face o pauză, în care o priveste și o vede cum stă gata să explodeze de revoltă și de scârbă… singurele locuri libere sunt la clasa întâi. Va trebui să am acceptul căpitanului, pentru a putea muta o persoană la clasa întâi.
Dintr-o dată, o vede cum ia o față victorioasă și întâmpină toate privirile dezaprobatoare, cu un aer de superioritate.
Toți pasagerii privesc supărați. Toți se așteptau de la stewardesa să o puna la punct, pe această femeie.
Ajunge la căpitan și-l întreba dacă poate muta o persoană de la “economic” la “business”, din motive rasiale.
Căpitanul îi spune să procedeze cum cred ea de cuviință, ca să rezolve situația. Cuvintele lui “am încredere în tine, știu că te vei descurca minunat” i-au adus un zâmbet pe buze. Deja se simtea mai bine și acum putea gestiona orice situație dificilă.
Cu acordul căpitanului, se întorce la femeia isterică. Zambind din toata inima, stewardesa, spune:
- Stimată doamnă, căpitanul a fost de acord. Nimeni nu este obligat să stea lângă o persoană dezagreabilă.
Un murmur de nemulțumire s-a auzit în tot avionul. Femeia jubila. Negrul tăcea. A lăsat murmurul să se stingă și, exact când femeia începea să-și strângă lucrurile, stewardesa a continuat:
- Domnule… aţi fi aşa de amabil să mă urmaţi la clasa I? În numele întregii noastre companii, pilotul vă cere scuze pentru faptul că aţi fost pus în situaţia de a avea lângă dumneavoastră o persoană atât de neplăcută…
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...