luni, 24 martie 2014

Doza de zambete - 24 Martie 2014

- Cat costa taxiul ?
- 10 lei
- Si cat costa daca vine si nevasta?
- Tot 10 lei
- Ti-am zis, fa, ca n-ai valoare?
____

Doua pitipoance, prietene de altfel, se intalnesc intr-o zi pe strada:
- Ce faci fataaaaaaaaaa?
- Bine fataaaaaaaaaaa, da' tu?
- Haaaaa, ce tare! Si tu bine si eu bine! Da'unde te duci fataaa?
- La piata sa fac niste cumparaturi.
- Haaaaa, ce tare! Si tu la piata si eu la piata! Da' ce vrei sa cumperi?
- Pai... Niste carne de vaca, ceva ...
- Haaaaaaaaaaaaaa, ce tare! Si tu vaca si eu vaca!!!
____

La Salonul Auto de la Geneva a fost prezentată mașina fără șofer. La anul, Dacia are de gând să vină cu ceva și mai tare în domeniul siguranței în trafic: mașina fără mătănii la oglindă.
via KMKZ.ro
____

- Scumpo, sunt eu. Vin acasă. Nu am întârziat prea mult, nu-i așa?
– Nu, scumpule...
- Dar pot să vin cu câțiva prieteni?
– Desigur, scumpule.
– Mai stăm, mai vorbim și noi …
- Da, scumpule. Vă pregatesc rapid niște sandwichuri, o gustare, ceva …
Soțul tace, după care spune:
- Mă scuzați, cred că am greșit numărul.
____

Studiu: Dacă are mâinile legate la spate, doar 1 din 10 români poate vorbi o limbă străină
____

Itic: Ba, io cred ca Julieta asta avea numai o țâță...
Strul: Cum asa, ba?
Itic: Pai, tu n-ai auzit ce zicea Shakespeare? Ca Romeo isi intindea toata ziua gatu' la balconul ei...
____

- A venit caldura! Este timpul sa imi iau adidasii de alergat si treningul si sa ma duc in parc. Au deschis o terasa acolo.
____

Pe Bulă îl răsfăţase rău de tot mama lui. Dacă voia ceva, Bulă începea fie să plângă, fie să urle până când primea de la mămica ce-si dorea. Numai că, la un moment dat, apare o mica problemă: Bulă trebuie să meargă la şcoală, unde, evident, avea să stea fără mămica. La întoarcerea acasă, mămica îl întreabă îngrijorată:
- A fost greu fără mine? Ai plâns?
- N-am plâns deloc, în schimb, învăţătoarea... din cinci în cinci minute!
____

O pereche sarbatoreste Nunta de Fier: casatoriti de 65 de ani. Ea, mare, solida; el, mic si plapand. Printre invitati se afla si un reprezentant de presa.
- Ia spuneti-mi, o intreba el pe sarbatorita, cum ati facut toti acesti ani?
- Foarte simplu: am hotarat ce trebuia sa faca sotul meu, iar el a facut! Daca nu, il pocneam!
- Si Dvs.? Il intreaba el pe sot, care au fost cei mai frumosi ani din timpul casniciei?
- Cei 10 ani de prizonierat in Rusia!
____

Pe Valea Prahovei se respectă și acum tradiționalul mers bară la bară. Mulți șoferi încă nu au auzit de ruta alternativă prin Bulgaria.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...