sâmbătă, 8 martie 2014

Doza de zambete - 8 Martie 2014

I: Vrei sa ai de doua ori mai multi bani ?
R: Pune-i in fata oglinzii.
____

- După ce m-am trezit cu noaptea în cap, am descoperit mai multe cucuie!
____

Doi prieteni se refugiază din cauza ploii într-un bar. Îşi beau ei berile în linişte, în timp ce privesc pe geam.
- E binevenită ploaia asta pentru pământ, spuse unul dintre ei. Totul va renaşte acum din nou…
- Nu mă speria! spune celălalt. Tocmai ce mi-am înmormântat soacra...
____

Un politist care lucra in tura de noapte opreste o masina si ii cere omului sa se legitimeze, apoi il intreaba unde locuieste.
- Strada Ion Luca Caragiale, sa traiti.
Fara nici o explicatie, cetateanul incaseaza cateva bastoane dupa care este dus la sectie. A doua zi, politistul isi prezinta raportul in fata superiorului:
- Imaginati-va, D-le, ca acest cetatean a avut tupeul sa imi spuna ca sta pe strada Ion Luca Caragiale... Dar oare arat eu a prost sa pot sa cred ca sta pe trei strazi o data?
Raspunsul din partea sefului veni pe data:
- Mai boule, tu nu ti-ai dat seama ca sta la intersectie?!?!?
____

Profitand de lipsa sotului, o doamna isi primeste amantul acasa. Inainte de a se aseza la masa, ea il roaga:
- Iubitule, ascute, te rog, cutitul asta.
Tipul ii indeplineste dorinta, apoi cade pe ganduri.
- La ce te gandesti?- intreaba ea.
- Stii, acasa, nevasta-mea nu mi-a cerut niciodata asa ceva si totusi cutitele noastre sunt intotdeauna bine ascutite.
____

- Imi place sa ma joc cu mintea nevestei mele. Azi i-am luat flori desi n-am facut nimic rau.
____

Un om merge la un centru de inchiriat schiuri.
- Aveti schiuri si clapari marimea 56?
- Ce marime???
- 56.
- Dar la ce va mai trebuie schiuri?
____

- Prietena mea este... frumoasă, inteligentă, loială şi se uită peste umărul meu acum când scriu.
____

- De când prietena mea a rămas însărcinată totul s-a schimbat.
Adresa mea, identitatea, numărul de telefon, cartea de credit...
____

- Când soția mea mi-a spus că o să fiu tată pentru prima dată în viață, nu-mi mai încăpeam în piele de bucurie.
Apoi mi-am amintit că noi mai avem doi copii acasă.
____

- Te-a suparat nevasta?
Du-te in bucatarie si strange bine capacele tuturor borcanelor!
____

- Din propria experiență: dacă vreodată, vedeți cum de pe pervaz cade un cactus, lăsați-l să cadă.
____

O mamă strigând de la balcon: "Mihăiță! Treci în casă și lasă fotbalul! Tu vrei să ajung la pușcărie?!"


____

Zece lucruri despre condamnările din Dosarul Transferurilor:
• Deţinuţii exultă: “Mimi Stoica? Shakira? Atâtea muieri n-am mai avut la duşuri de când eram în libertate”;
• Dacă DNA şi-ar face echipă de fotbal, ar avea cei mai mulţi suporteri din România;
• Dacă cineva îl acuză acum că controlează justiţia, Băsescu ar ajunge brusc la 90% încredere în populaţie;
• Meme Stoica spune că se aştepta să fie condamnat: “Nu întâmplător mi-am luat azi tanga pe dedesubt”;
• La magazinul din interiorul penitencarului Jilava tocmai s-a epuizat stocul de săpun;
• Arbitrii sunt panicaţi: “Nouă cine ne mai dă bani? Nu-l mai avem decât pe domnul Paszkany”;
• Anamaria Prodan jubilează: O să fac vizite conjugale la foarte mulţi deţinuţi;
• Prima reacţie a lui Borcea: “Lăsaţi-mă să mă pregătesc pentru viitorul meu coleg de celulă”;
• Pancu şi ceilalţi jucători săraci de la Rapid: “Tot ăştia au noroc! Casă şi masă asigurate”;
• Meseria de oier e tot mai periculoasă: După ciobanul Gigi, acum va intra la puşcărie şi Baciul Gică.
P.S. Rugăm colegii din presă să renunţe la expresia "Şoc în lumea fotbalului!". Corect se spune "Cel mai frumos cadou pentru microbişti!"
____

Putin a declarat că de fapt trupele rusești n-au vrut să invadeze Ucraina, dar foloseau Google Maps.
____

Premierul Victor Ponta a declarat ca se gandeste sa introduca un numar de taxe "eco":
- taxa pe inspirat: oricine trage pe nas (fie doar si aer) consuma din ceea ce este al tuturor, deci trebuie sa plateasca.
- taxa pe expirat: dioxidul de carbon eliminat in atmosfera contribuie la efectul de sera. Aceasta taxa va fi utila prin descurajarea expiratiei - obicei nesanatos - in randul pop...atiei. Totusi, scufundatorii profesionisti si locuitorii de la Copsa Mica au replicat ca sunt obisnuiti sa respire mai rar.
- taxa pe pedalat: se stie ca biciclistii in trafic consuma cantitati mai mari din aerul atat de necesar motoarelor cu ardere interna, reducandu-le randamentul.
Pentru inceput, aceste taxe se vor aplica doar bugetarilor cu o capacitate pulmonara de peste 6 litri sau cu nasul mai lung de 4 cm.
Respiratia in punga va fi considerata evaziune fiscala si va fi pedepsita prin taierea nasului .
____

Crin Antonescu a demisionat de la șefia Senatului, iar Putin s-a retras din Ucraina… Banal!
Giovani, umil și încătușat, urcând într-un Aro mizerabil de penitenciar… Priceless!
____

Mircea Badea trebuia să câștige Oscarul pentru '12 Years A Slave'.
Lucrează la Antena 3 din 2002.
____

- Alo, "Romanii au talent"?
- Nu!
- Atunci de ce se mai inscriu la emisiune?
____

Tatal si cu Bula la masa. Deodata, Bula zice :
- Tata, am decis sa traiesc singur !
- Foarte bine.
- Vezi ca ti-am facut eu bagajul, e afara.
____

Problemele Ucrainei pot fi rezolvate doar dacă pun la conducere politicieni români. Fură ăștia tot în 2-3 ani. Nu mai au de ce veni rușii.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...