duminică, 9 martie 2014

Doza de zambete - 9 Martie 2014

La poliţie:
- Săptămâna trecută, v-am semnalat dispariţia soţiei mele. Ei bine, puteţi abandona cercetările.
- Aţi găsit-o?
- Nu. Dar între timp am mai reflectat.
____

Un om în vârstă avea nevoie de operaţie iar fiul său era un renumit chirurg. Astfel, omul a insistat ca fiul său să facă operaţia. Înainte să i se facă anestezia, acesta a dorit să zică ceva…
- Da, tată, ce e?
- Fiule, vreau să fii liniştit, dacă ceva merge rău şi nu o să rezist, o să fie bine… mama o să vină să locuiască cu tine şi soţia ta.
____

Italienii au cele mai frumoase femei. Majoritatea românce.
____

- De ce ai furat maşina asta?
- Mă gîndeam că nu are stăpîn.
- De ce?
- Maşina stătea la poarta cimitirului.
____

Un cuplu in taxi. La un moment dat barbatul spune:
- Opriti va rog la aceasta casa, in capat...
Femeia:
- Da da, acolo unde este acea pisica.
Taximetristul:
- Doriti sa opresc la labele din fata sau la cele din spate?
____

Ieri, de 8 Martie, am oferit flori tuturor doamnelor si domnisoarelor cu care m-am intalnit.
10 lei firu'.
____

Înainte de a arata pe cineva cu degetul, asigura-te ca ai mâinile curate.
____

Cândva, în România se traia mai bine. Omul își putea găsi de lucru în Spania.
____

O femeie care nu cere nimic... merita totul !!!
____

În România se întâmpla mereu lucruri foarte interesante, pentru ca nu se întâmpla niciodata ce trebuie.
____

In anul 1800, Ziua Femeii se sarbatorea in a patra duminica dupa inceputul postului Pastelui.
In 1909, Ziua Femeii se sarbatorea pe 28 februarie.
In 1911, Ziua Femeii se sarbatorea pe 19 martie.
Incepand cu 1913, Ziua Femeii se sarbatoreste pe 8 martie, odata cu Ziua Femeilor Vesnic Nehotarate.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...