luni, 17 martie 2014

Doza de zambete - 17 Martie 2014

Targul de masini este locul unde te duci ca sa vezi ce masina sa nu-ti iei.
____

Sot și soție, la restaurant, serveau cina.
Sotul: Nu mai pot !
Soția: Știu ca ești impotent, dar taci și mănâncă !
____

- Dragul meu, iti amintesti de Sharon Stone in "Basic Instinct", cand in sectia de politie isi pune picior peste picior?
- Bineinteles ca da!
- Deci, imbecilule, de ea iti amintesti. In schimb, de faptul ca trebuie sa cumperi paine in casa ai uitat, da?!
____

A plecat administratorul de rețea în concediu, după o săptămână este sunat de către șef:
- Andrei, mă scuzi că te deranjez din concediu, dar am nevoie urgent de o informație, spune-mi parola de la calculatorul tău.
- Duceți-vă naibii m-am săturat deja de voi. Fără spații și cu litere mici.
____

- Am început sa trăim mai bine - a spus conducerea țării.
- Suntem bucuroși pentru voi - a spus poporul.
____

Se întâlnesc două prietene:
- Vai tu, ce rău arăți! Auzisem că o să te lase soțul, dar nu chiar de la etajul trei…
____

Doi politisti numarau o bila !!!
____

Corupţie totală în sportul românesc! Viorel Lis, ales preşedinte al Federaţiei Române de Aerobic.
____

Vina pentru hainele strâmte nu este a maşinii de cusut, ci a maşinii de tocat carne!
____

- Tare mi-e că românul nu s-a născut poet, ci infractor. Poet s-a făcut dup-aia, ca să-i scadă din pedeapsă.
____

Proprietarul unui magazin în rafturile căruia s-a găsit carne alterată:
- Carnea asta nu e comestibila!? Ia uitaţi-vă cu ce poftă o mănâncă viermii!
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...