luni, 3 martie 2014

Doza de zambete - 3 Martie 2014

- Te rog, ia un loc! Trebuie să-ți spun ceva.
- Ce s-a întâmplat?
- Ți-am pus gumă pe scaun.
____

O grăsuță cam josuță, după ce a nimerit într-un accident este transportată la spital. Completând fișa, doctorul o întreabă:
- Înălțimea, greutatea?
- 175 cm, 60 kg.
- Hei drăguță, aici ești la spital, nu pe facebook.
____

Socrul către proaspătul ginerică:
- Ia-o şi să ai grijă mare de ea că aşa femeie vrednică nu mai găseşti. Odată a venit acasă cu trei băieţi şi toţi au plecat mulţumiţi!
____

Știți ce s-ar fi întâmplat dacă Becali ar fi avut firmă în New York? I-ar fi mâncat oile Lupul de pe Wall Street.
via KMKZ
____

In viata, nu e nevoie sa dai explicatii: prietenii nu au nevoie de ele, dusmanii nu le cred si idiotii nu le inteleg!
____

Ce spune o blonda dupa ce a lovit pomul cu masina?
- Dar am claxonat!
____

"M-am dus la morga sa identific cadavrul sotiei mele.
- Esti absolut sigur ca e ea? m-a intrebat politistul.
- Da, i-am raspuns. E rece si nu vorbeste cu mine, ce vrei mai mult de atat?"
____

- Ce motiv de divort aveti?
- Se implinesc 3 luni de cand sotia mea nu mi-a adresat niciun cuvant!
- V-as mai da un termen sa va mai ganditi; astfel de femei se intalnesc foarte rar...
____

Cele 7 -minuni- din Caracal:
- s-a construit un bloc si s-a uitat macaraua in interior
- a luat foc sediul pompierilor
- s-a furat usa politiei
- brutaria e construita pe strada foametei
- cimitirul e pe strada reinvierii
- exista o singura scoala si se numeste Scoala nr. 2
- puscaria e pe strada Libertatii;
____

În Ardeal, de 1 martie, bărbații dau mărțișoare. În Oltenia, de 1 martie, bărbații dau mărțișoare și flori... În Moldova, de 1 martie, bărbații dau...
____

I-am luat iubitei cel mai scump ghiocel din fata primariei. 200 de lei in 48 de ore!
____

Politicienii sunt de doua feluri: Cei pe care ii doare in c*r de popor, si cei pe care nu-i doare.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...