marți, 4 martie 2014

Doza de zambete - 4 Martie 2014

- Te iubesc!
- Şi eu, chiar sunt frumos.
____

- Bună dimineața, iubire! Cum arăt fără machiaj?
- ... Tu cine ești, și cum ai intrat la mine în casă?!
____

Î: De ce nu are Trabantul centură de siguranţă?
R: Pentru a nu fi confundat cu un rucsac…
____

Soţul şi soţia la restaurant. De soţ se apropie o frumoasă tânără şi, fără să spună nimic, îl sărută cu patimă. Soţia furioasă:
- Cine este?
- Lasă-mă în pace… Acum mă gândesc cum să-i explic cine eşti tu…
____

Un chinez ajunge în Bucureşti.
- Bună ziua, unde este Piaţa Unirii? îl întreabă chinezul pe un trecător.
- Nu ştiu, că nu sunt de p-aici, zice omul.
Mai încearcă chinezul să întrebe câţiva oameni, dar fără succes.
Într-o intersecţie, găseşte un poliţist care-l îndrumă către Piaţa Unirii.
- Vă mulţumesc, domnule, zice chinezul cu admiraţie. În sfârşit, am dat şi eu peste un om inteligent!
____

Un neamt a venit in Romania la niste cunostinte si au mers impreuna la un restaurant. Ca sa testeze bucataria autohtona, au mancat ciorba de burta iar neamtul a fost extaziat de gustul ei.
A cerut reteta, iar ospatarul i-a dat-o. A plecat neamtul acasa, si-a facut ciorba dupa reteta, a mancat si a dat telefon in Romania.
Conversatia a decurs astfel:
- Buna ziua. Eu am facut ciorba de burta dupa reteta data de dvs, dar nu a iesit la fel e buna ca cea pe care am mancat-o prima data la voi!
- Ati pus toate ingredientele?
- Da!
- Pai, de-aia...
____

- Nevasta-mea mereu se enerveaza cand folosesc cuvantul "scroafa". Cred ca are dreptate: dupa 15 ani de mariaj, ar trebui sa stiu numele real al ma-sii!
____

"Cand sa ies din parcare, la supermarket, am zgariat masina din dreapta. Am dat sa plec, dar sotia m-a oprit:
- Cum, pleci asa, fara sa-i lasi omului un numar de telefon!?
Am coborat oftand si i-am pus o carte de vizita sub stergator. A fost prima data cand mi s-a parut util ca nu arunc cartile de vizita pe care le primesc."
____

Intre prietene:
- Inchipuieste-ti, Janel m-a invitat la el sa ascult un CD, dar patul scartia asa de tare ca abia se auzea muzica!
____

În ziua de azi perechile interacţionează doar pe Facebook. Este cea mai bună metodă contraceptivă.
____

Sotul unei femei se plange medicului:
- Domnule doctor, nu mai stiu ce sa mai fac! Sotia mea tot ramane mereu insarcinata.
- Nu folositi metoda calendarului?
- Ba da, dar fara efect.
- Anticonceptionale?
- Ba da, dar degeaba.
- Prezervativ?
- Ba da, dar tot a ramas.
Exasperat, doctorul il sfatuieste:
- Atunci, nu mai...
- Am incercat si asa, dar tot ramane...
____

- Ce mancare e asta, draga?!
- Stiam eu ca iti va placea. Si cainelui ii plac foarte tare conservele astea!
____

Dinamo se va califica in Champions League atunci cand Leonardo DiCaprio va lua Oscarul pentru cel mai bun actor.
____

Fiecare farmacie va fi dotata cu sala de mese, gradina de vara si minim un ospatar. Totul se datoreza faptului ca de acolo se pot comanda suplimente alimentare.
____

- Niciodată nu pot aduce acasă o femeie. În primul rând, din cauza părinţilor, iar, în al doilea rând, din cauza soţiei.
____

Un faimos colectionar de arta se plimba pe strazile orasului, cand a vazut la usa unui mic anticariat o pisica mica si slaba care bea lapte dintr-o farfurioara. Privirea expertului nu se putea insela: farfurioara era o piesa foarte veche si deosebit de valoroasa, poate chiar piesa pe care o cautase intreaga viata.
Incercand sa isi pastreze calmul, a intrat in magazin si i-a oferit proprietarului doi dolari pentru pisica, dar acesta a refuzat. Disperat, colectionarul a tot urcat pretul, pana la 20 de dolari.
Vanzatorul a luat banii si i-a pus pisica in brate. Proaspatul proprietar al felinei s-a uitat la farfurioara si pe un ton nepasator a spus:
- La pretul asta ati putea sa imi dati si farfurioara pisicii. S-a obisnuit cu ea si m-ar scuti si pe mine sa mai cumpar alta.
Proprietarul a refuzat vehement:
- In nici un caz, nu o vand pentru nimic in lume! Este farfurioara mea norocoasa. Doar saptamana asta am vandut la pret bun 28 de pisici.
____

Spitalul judetean a fost dotat cu un aparat de reanimare dupa ultimul strigat...
(Monitorul de Cluj)
____

Vinatoarea in Vrancea: mai putini cerbi, dar mai numerosi
(revista AGVPS)
____

Cind s-a sinucis nefericita femeie? Oare si-a gasit moartea inainte de a se arunca in apele Muresului?
(Monitorul de Timisoara)
____

Apa oceanului si clima sunt foarte umede in aceasta regiune...
(Romania Libera)
____

De ziua lui Ion Iliescu, Rusia i-a pregătit o surpriză. Chiar în aceste momente, în spatele canapelei fostului președinte al României stau ascunse 40 de tancuri, 27 de avioane, 4 submarine, 50.000 de soldați și Putin.
____

In Iran, hotii sunt amputati.
In Finlanda, imputati.
In Romania, deputati.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...