miercuri, 26 martie 2014

Doza de zambete - 26 Martie 2014

Doi nuntaşi la nuntă. Unul către celălalt:
- E cea mai urâtă mireasă pe care am văzut-o la o nuntă!
Celălalt sec:
- E fiica mea!
- A, mă scuzaţi, nu am ştiut că sunteţi tatăl miresei!
- Nu sunt tac-so boule, sunt mă-sa!
____

- Când e mersul cu tramvaiul palpitant?
- Când nu plăteşti.
____

O fată care se căsătoreşte cu un soldat, nu greşeşte niciodată. Un soldat ştie să gătească, ştie să coasă, trebuie să fie sănătos. Şi cel mai important: el este obişnuit să asculte.
____

Mama îi zice băiatului:
- Eşti obraznic! Nu mă asculţi! De la fiecare prostie pe care o faci îmi creşte câte un fir de păr alb pe cap!
Fiul, uitându-se la bunică-sa, zice:
- Văd că nici matale, mamă, nu ai fost prea cuminte!
____

Un barbat daca vrea ceva - face.
Daca nu vrea - nu face!
Un barbat care nu vrea dar face - e un barbat insurat!
____

Cine a pus "s"-ul in "fast food", a fost un ticalos ingenios…
____

Nume de pițipoancă moldoveancă: Barbie Delavrancea.
____

In curand, site-urile de sport vor mai adauga o categorie, in pagina de start
Home ---- Fotbal Intern ---- Fotbal Extern ---- Alte Sporturi ---- Condamnari
____

Datorita crizei financiare, anul acesta, de Paste, multi romani vor asista inevitabil la "tacerea mieilor" in loc de taierea acestora .
____

Paradoxul serialelor tv: "Tanar si nelinistit" te face sa adormi, pana la adanci batraneti.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...