vineri, 7 martie 2014

Doza de zambete - 7 Martie 2014

Ion Iliescu candidează iar la preşedinţie, motivând că mandatele anterioare s-au prescris.
____

- Ce face olteanul cand nu are ce face ?
- Se dezbraca si isi pazeste hainele.
____

- Bunico, am auzit de o grămadă de leacuri băbeşti prin care bătrânii se tratează când au probleme de sănătate. Matale cum te tratezi când eşti bolnavă?
- Păi, la răceală - cu un păhărel de ţuică, dacă îmi creşte tensiunea - cu un păhărel de coniac, când îmi scade tensiunea - cu un pahar de vin roşu, dacă nu am poftă de mâncare - cu un pahar de vin alb, iar pentru o digestie mai bună - un pahar de bere.
- Bine, bunico, şi pentru care boală bei matale apă?
- Dragă, eu aşa boală gravă încă n-am avut...
____

Familia e de baza, ca daca ar fi de acid, s-ar neutraliza.
____

- Eu imi sarut sotia in fiecare zi, dupa care plec la munca. Tu cum procedezi?
- Eu, dupa ce pleci!
____

Intrebare: Cum se numesc bancurile cu porci?
Raspuns: Bancuri porcoase!
____

Vadim Tudor nu accepta atitudinea sfidatoare a lui Vladimir Putin asupra Europei. El a declarat:
"Stimate domnule Putin, aaa, daca nu incetezi circul asta mediatic, aaa, vom fi nevoiti sa venim cu tancurile in Budapesta!"
____

Argentinienii sunt de parere ca Bucurestiul este cel mai mare oras pe care l-au vizitat vreodata. Pana la Arena Nationala au mers 3 ore jumate cu taxiul.
____

Dupa ce a v*mitat... Messi a jurat ca nu mai mananca shaorma de la Dristor.
____

65000 de elevi care nu au luat Bacalaureatul anul trecut s-au inrolat in armata si au plecat catre Ucraina.
Ei au fost intorsi din drum la vama Nadlac.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...