duminică, 30 martie 2014

Doza de zambete - 30 Martie 2014

Suport tehnic: Ce vedeti pe monitorul dumneavoastra doamna?
Clienta: E un ursulet pe care prietenul meu mi l-a cumparat de Valentine’s day.
____

Client: Nu pot sa intru pe internet.
Suport tehnic: Ati folosit parola corecta?
Client: Da, sigur. Am vazut-o la colegul meu.
Suport tehnic: Puteti sa-mi spuneti ce parola ati folosit?
Client: Cinci stelute.
____

Client: Tastatura mea nu mai functioneaza.
Suport tehnic: Sunteti sigur ca e conectata la calculator?
Client: Nu. Nu pot sa vad in spatele calculatorului.
Suport tehnic: Ridicati tastatura si mergeti 10 pasi in spate.
Client:! OK
Suport tehnic: Inca mai aveti tastatura in mana?
Client: Da
Suport tehnic: Asta insemana ca nu e conectata la calculator. Mai vedeti vreo tastatura pe birou?
Client: Da, mai e una pe aici. Ah…asta merge… multumesc tare mult!
____

Suport tehnic: Cum pot sa va ajut?
Client: Scriu primul meu e-mail...
Suport tehnic: OK, si care ar fi problema?
Client: Pai, am scris litera “a” in adresa, dar nu stiu cum sa desenez cerculetul din jurul ei
____

- Incerc sa completez o cerere de angajare si nu stiu unde sa trec alcolismul: la boli sau la hobby-uri.
____

Care este diferenţa dintre bărbatul ideal şi amantul ideal?
Bărbatul ideal este cel care atunci când îşi găseşte soţia în pat cu amantul spune: "Nu e nicio problemă, continuaţi, vă rog!"
Amantul ideal este acel amant care poate continua.
____

Flori: 50 ron
Cadou: 200 ron
Cină: 250 ron
Băuturi: 100 ron
Camera de hotel: 350 ron
Moaca ta atunci când îţi spune că e pe ""stop": Nepreţuită!
____

Dupa ce-mi voi plati cheltuielile de apa, curent, gaz etc., voi ramane doar cu... simtul umorului!
____

Avem nevoie de defibrilatoare in Romania pentru ca foarte multi oameni mor anual, in strada, din cauza ca nu sunt resuscitati. Problema autoritatilor este ca nu stiu unde sa le amplaseze.
Ce este asa greu? In fata agentiilor fiscale si in benzinarii!..
____

Maria:
- Ioane, ce tot invârți cocosul ăla pe toate părțile?
- Incerc să-l dau cu o oră inainte.
____

România trece la ora de vară, iar locuitorii se vor trezi cu o oră mai devreme. Cu o excepţie. În Vaslui asta înseamnă că se bea cu o oră mai devreme.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...