joi, 10 aprilie 2014

Doza de zambete - 10 Aprilie 2014

O studenta, dornica sa afle ce ii rezerva viitorul, merge la o prezicatoare. Dupa ce ii da in carti, femeia o priveste cu seriozitate si ii spune:
- In viata dumitale, in curand o sa apara un barbat tanar. Va fi dragut, cu ochi albastri, obraji roz, bucalati. Va avea, insa, par putin si va cantari patru kilograme.
____

Ce este impotenţa?
Este acel fenomen care apare când forţa de atracţie a pământului este mai mare decât forţa de atracţie a femeii.
____

Cele mai frumoase femei sunt acolo unde se bea cel mai mult.
____

- Câteodată înţeleg femeile care au dulapurile pline de haine şi tot n-au cu ce să se îmbrace, că şi eu am agenda telefonului plină şi tot n-am cu cine face dragoste.
____

Dacă ţi se pare că înţelegi o femeie, ai dreptate… ţi se pare!
____

Dacă soţul şi soţia merg împreună pe stradă, cel care merge mai repede e mai supărat.
____

- Nevastă-mea spune că sunt prea curios, cel puţin aşa scrie în jurnalul ei secret…
____

- Fetelor, ţineţi minte! Pinguinii sunt rândunicile care au mâncat seara după ora 18!
____

- Chelner!
- Da ,domnule?
- Poti sa-mi prajesti putin puiul? Imi mananca toata salata din farfurie...
____

Trei lei merg la vânătoare.
Se aproprie de o capră încet, încet, pas după pas, fără să facă zgomot...
La un moment dat, capra ridică ușor capul, adulmecă și fuge, deci... scapă.
Leii se uită unul la altul și unul zice:
- Deci?... Cine s-a bășit?
____

- Am prezenţă de spirit, în sensul că prezenţa mea la muncă e fantomatică.
____

Reporterul:
- Domnule procuror, de ce la arestarea "omului carnaval" Mazare, a fost necesara folosirea mascatilor?
- Pentru ca nu am putut sa-i indeplinim o dorinta...
- Care a fost aceasta?
- A vrut sa fie dus la DNA intr-un car alegoric...
____

Din suita de costumatii incercate: Suleiman Magnificul, toreador, ofiter nazist, regele soare, rege african, salvamar, primarului Mazare ii lipsea una vargata, de detinut...
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...