sâmbătă, 5 aprilie 2014

Doza de zambete - 5 Aprilie 2014

- Când eram copil, părinţii nu-mi cumpărau nimic. Acum, că am crescut, sunt în stare şi singur să nu-mi cumpăr nimic.
____

Într-o zi, un bătrân a luat un coş şi s-a dus să culeagă nişte fructe din livada de lângă lac. Când a ajuns acolo a observat nişte fetişcane care se scăldau.
Fetele când l-au văzut au intrat repede în apă până la gât şi au strigat la el:
- Nu ieşim din apă până nu pleci, boşorog pervers!
- Staţi liniştite, zice bătrânul, nu sunt aici ca să vă văd dezbrăcate. Am venit doar să dau de mâncare la crocodil.
Morala: Indiferent de vârstă, când vine vorba de femei dezbrăcate, bărbaţii se orientează rapid!
____

Finala Campionatului Mondial de fotbal. Toate locurile sunt ocupate, în afară de unul. Apare un tip şi-l întreabă pe cel care stătea lângă:
- E liber?
- Da, răspunde tipul.
- Nu pot să cred… cât de nebun trebuie să fii ca să ai un asemenea loc şi să nu vii la meci?
- Adevărul e că şi locul ăsta e al meu. Trebuia să vin cu soţia mea, am fost împreună la toate campionatele începând din 1982, de când suntem căsătoriţi… Din păcate, ea a murit…
- Şi nu aţi găsit pe nimeni să vă însoţească, un prieten, un vecin?
- Nu, toţi sunt la înmormântare…
____

- Am prostul obicei de a-mi băga nasul unde nu trebuie. Şi din cauza asta mi-am pierdut job-ul de ginecolog.
____

- Aseară, în parc, am văzut o femeie frumoasă. Între noi s-a aprins instantaneu o scânteie şi ea mi-a căzut imediat la picioare. Vă spun, pistoalele astea cu electroşocuri merită toţi banii.
____

- Bunico, bunico!
- Da, scumpul meu nepoțel!
- Îmi arăți și mie piciorul ăla pe care zice tata că-l ai în groapă?
____

Ce spun femeile din diferite tari cand sunt prinse in flagrant delict cu amantul?
Englezoaica:
"John, tu esti un gentleman, asa ca inchide usa pe dinafara".
Frantuzoaica:
"Jean, ce-i al tau e pus deoparte".
Unguroaica:
"Ianos, tu crezi ce vezi, sau crezi ce-ti spun eu?"
Romanca:
"Ioane, numa-n cap nu da!"
____

Auchan isi deschide portile sambata la Galati. Cetatenii sunt invitati sa-si reinnoiasca stocul de tigai.
____

- Vreau sa multumesc guvernului care mi-a salvat viata. Azi era sa dea o masina peste mine dar a ramas fara benzina si s-a oprit. Era gata, gata sa ma loveasca!
____

Eu—————————————————————————–cred
ca————————————————————————–ar fi
foarte———————————————————————–tare
daca———————————————————————tu
acum————————————————————————te-ai
uita————————————————————————in
oglinda——————————————————————–si ,
ti-ai——————————————————————vedea
ochii,——————————————————————tai
ca ——————————————————————–si
stergatoarele———————————————————————–de
parbriz—————————————————cum
se ———————————————————————–plimba
de———————————————————————–colo
colo
_________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...