joi, 3 aprilie 2014

Doza de zambete - 3 Aprilie 2014

- Trebuie sa te mentii in forma. Bunica mea a inceput sa mearga cinci mile pe zi cand avea 60 de ani. Acum are 97 de ani, insa habar nu am pe unde este.
____

Fermierul ii arata unui orasean cum se mulge vaca, dupa care il trimite in grajd. Imediat ce s-a intors, oraseanul este intrebat:
- Cat de multe vaci ai muls?
- Cred ca 20, dar am avut o problema...
- Care anume?
- Cred ca ar fi trebuit sa-mi dai si o galeata!
____

Concursul Miss Univers e aranjat, toate castigatoarele sunt de pe Pamant.
____

- De ce ti-ai facut nod la batista, pustiule?
- Mi l-a facut mamica, sa nu uit sa pun scrisoarea la cutie.
- Si ai pus-o?
- Nu, a uitat sa mi-o dea!...
____

Intr-un autobuz aglomerat un barbat vede pe altul care statea jos cu ochii inchisi, il intreaba:
- Ti-e rau?
- Nu, dar nu suport sa vad batrani care stau in picioare in autobuz.
____

Un student ii scrie tatalui sau (el ar vrea niste parale de cheltuit cu colegii):
"Draga tata, ni s-a impus de la Universitate ,ca filologi, sa ne cumparam un dictionar Larousse,care costa vreo 200 de lei,esti bun sa-mi trimiti banii astia? te sarut si iti multumesc anticipat."
La cateva zile, primeste un pachet. Inauntru, dictionarul Larousse. Suparat ca n-a iesit manevra, vinde dictionarul la anticariat si primeste 50 lei cu care petrece prin oras. La venire, gaseste o scrisoare de la papa:
"Draga baiete, sper sa te bucuri de dictionar si sa iti foloseasca.M-am gandit si ca esti tanar si te-ai mai distra, asa ca intre pagini ti-am pus si 200 de lei. Pupa, tata."
____

Soția către soț:
- Gata, m-am săturat! Dau divorț, iar mașinile le împărțim în mod egal. Mie Mercedesul, ție cea de spălat.
____

1 aprilie. Sotul se intoarce acasa. Soţia in pat cu cel mai bun prieten. Omul, ridicandu-si mainile în sus:
- Mda... Foarte amuzant!
____

- N-am mai văzut-o pe nevastă-mea de când s-a prefăcut că a căzut în pivniță acum 2 zile.
Eu înțeleg că era 1 Aprilie, dar exagerează...
____

- După şase luni de planificare a nuntii, ziua cea mare a sosit. Mai sunt cateva ore, şi am un singur regret.
Nu ii voi vedea fatza, atunci când va primi sms-ul: “Pacaleala de 1 aprilie!!”
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...