joi, 24 aprilie 2014

Doza de zambete - 24 Aprilie 2014

Este greu sa nu faci nimic. Nu se termina niciodata!
____

- Am cumparat sotiei mele pentru ziua ei de nastere un lant.
- Bine ai facut, prietene, si eu abia o tin pe a mea.
____

- Mişule ! Nevastă-mea m-a părăsit... mi-am pierdut locul de muncă... am fost dat afară din casă... contul de Facebook mi-a fost şters...
- Contul de Facebook ţi-a fost şters ??? Nu se poate. omule !!! Câţi prieteni aveai acolo ? De când aveai contul ? Dă-mi mai multe detalii...
____

Un scotian isi dezlipea tapetul din sufragerie cand primeste vizita unui prieten.
- Ce s-a intamplat, vrei sa tapetezi peretii cu un model nou?
- Nu, nu vrem decat sa ne mutam...
____

- Ori de cate ori vad o femeie conducand un autobuz, zambesc si ma gandesc cat de departe suntem totusi de a deveni o societate egalitara in ceea ce priveste drepturile femeilor si ale barbatilor...
Apoi imi aprind o tigara si astept urmatorul autobuz.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...