vineri, 4 aprilie 2014

Doza de zambete - 4 Aprilie 2014

Doi ardeleni stau de vorba...
Primul zice:
- No, ma omule, sa stii ca-s beteag tare... nu stiu ce tratament sa iau...
- Mă, ai încercat cu slană?
- Da... Nimic...
- Cu ţuică ai dat?
- Aha.
- Si, nimic?
- Nimic.
- No, atunci ai cam belit-o, mă…
____

Profesoara in clasa
- Ia spuneti copii, stiti cine sunt vestitorii primaverii?
- Ghioceii, raspunde un elev.
Bula cu mana sus, sa raspunda si el
- Spune Bula!
- Adevaratii vestitori ai primaverii, primii care apar dupa topirea zapezii, inaintea ghioceilor, sunt c*cații de câine.
____

Femeia la volan e motivul pentru care te uiti in ambele parti cand traversezi o strada cu sens unic.
____

- Doctore, am o problemă cu vederea.
- Ce problemă?
- Am trimis-o de o lună şi vărul din Suceava tot n-a primit-o.
____

După luna de miere:
- Iubitule, ce-ar fi să vindem barca ta de pescuit și cabana de vînătoare că acum ești însurat, nu crezi c-ar fi cazul s-o cam rărești cu escapadele cu prietenii tăi dubioși?
El o privește alb ca varul, cu o față terifiată.
- Dragul meu... ce ai... te simți bine ?
- Ăă... da... pentru o clipă mi s-a părut că vorbești ca fosta mea soție.
- Poftim? Ai mai fost însurat!?
- Nu. N-am mai fost.
____

- Astăzi, nevastă-mea a avut un accident cu maşina mea cea nouă dar nimeni nu a fost rănit. Încă.
____

Noul Cod Penal :
- Se schimbă fundamental înşelăciunea: va face puşcărie cel înşelat, pentru că e prost;
- Darea de mită a fost trecută la fapte caritabile;
- Din lipsa fondurilor, procurorii pot face interceptări cu taxă inversă;
- Pe lângă calomnie, în noul Cod Penal va fi introdusă şi mega-calomnia, când spui adevărul despre un politician aflat la putere.
____

Florin Salam este pentru muzică exact ce este mezelul pentru sănătate.
____

Dacă nu ți-a reușit prima săritură, renunță. E clar: parașutismul nu-i pentru tine.
____

Cercetătorii luxemburghezi au stabilit că aniversările sunt benefice pentru sănătate.. Cu căt ai mai multe, cu atât trăiești mai mult..
____

În Coreea de Nord libertatea de exprimare e atât de îngrădită, încât nici cutremurele nu au dreptul la replică. (fb.com/blogandac)
____

Orasul Alba Iulia a fost dat in judecata de Iulia Albu pentru furt de identitate...
____

După cum a zis Smiley... Dacă nu o descopeream fiecare pe Irina, nu ne apucam de călărie niciodată !!
____

Florin Piersic: “Cutremurul a ținut câteva secunde, dar replica poate dura zile întregi. Sigur vreți să o dau eu?”
____

- Ce ai acolo?
- Mi-am luat o alarma la casa, ca pe aia veche mi-au furat-o hotii.
____

Un orășean, plin de fițe și figuri, face o excursie în Apuseni. Ajunge la o stână şi se întâlnește cu un cioban. Acesta stătea molcom cu mana în falcă și privea la mioarele lui. Orășeanul da sa intre în vorbă:
- Dar numai sărăcie lucie aveți pe aici,
La care ciobanul, calm:
- Mda... avem sărăcie...
Orășeanul, mai plin de aere:
- Sunteți de-a dreptul înapoiați. Aveți numai lipsuri, la care baciul, pufăind încet:
- Mda... avem lipsuri...
Se enervează orășeanul că pierde vremea degeaba:
- Auzi bade, eu zic sa n-o mai lungim. Zi-mi și mie o adresa de unde sa iau niște brânză, că mă grăbesc. Brânză aveți, nu?! și râde zeflemitor.
Ciobanul se îndreaptă încet de spinare și extrem de liniștit, ii replică:
- Mda... avem brânză... notează: www. branzădeoaie. Ro
____

Se pare ca valul de praf ce trece zilele astea peste Europa nu ar fi de origine sahariana. Se banuieste ca de fapt cineva a deschis vitrina cu trofee a lui Dinamo!
____

Un moldovean parcheaza Dacia sa. Vine altul si ii loveste Dacia. Moldoveanul:
- Vaaai di mini shi di mini!! Ce-ai facit cu dashioara me'? Cu iasta imi duceam copii la scoala si-mi castigam painea! Da' di ce i a me' stricata si a ta nu?!
- Pai, a mea ii Audi!
- Audi, audi, da di ce nu vedi?!
____

In Romania ,discutia principala a zilei, a ajuns sa fie ceva de genul:
- L-ai simtit ?
- Ce anume?
- Cutremurul...
____

Lumea este plină de idioți... distribuiți intr-un mod strategic,în așa fel ca tu să poți întâlni cel puțin unul în fiecare zi !
____

Un pui de maimuță o întrebă pe mama lui:
- Mamă, de ce noi suntem atât de urâți?
- Fii liniștit, dragul meu! Să-l vezi pe cel care citește bancul ăsta...
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...