miercuri, 23 aprilie 2014

Doza de zambete - 23 Aprilie 2014

Doamna Ionescu pleaca singura in concediu. Si pentru ca sotul ei sa se poata descurca in lipsa ei, pune bilete in diverse locuri. Ionescu gaseste un astfel de biletel in costumul lui de haine festiv. Pe bilet statea scris: "De ce vrei sa imbraci costumul asta? Unde vrei sa te duci, craiule?"
____

"Dificultatea pentru celibatari e de a dezbrăca femeile , pentru soți e cea de a le îmbrăca."
____

"Cu cât femeia este mai usoara , cu atât cheltuielile sunt mai grele.“
____

- Iubitule, ma iubesti ?
- Desigur !
- Demonstreaza-mi !
- Ce vrei sa fac ?
- Nu stiu, lupta-te cu un leu !
- Ce tampenii zici acolo, nu vreau sa mor, cere-mi altceva...
- Ok, vreau parola ta de facebook.
- Hmm, ia arata-mi o poza cu leul, cat de mare e???
____

- Exagerezi cînd îmi spui că nu sînt o femeie chibzuită. Uite, la zece perechi de pantofi n-am decît opt mantouri şi nouă pălării!
____

Doua prietene:
- Ce pasare preferi?
- Paunu... da' tu?
- Si eu la fel, cand pa unu', cand pa altu'...!
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...