miercuri, 9 aprilie 2014

Doza de zambete - 9 Aprilie 2014

De câţi funcţionari ai nevoie ca să schimbi un bec?
De ∞, pentru că toţi îţi vor spune că ai greşit ghişeul.
____

Doctorul dictează asistentei un diagnostic în latină.
PACIENTUL (agitat): Domnule doctor, sufăr de vreo boală rară?
DOCTORUL: Da' de unde! Jumătate din cimitir e plin cu cei care au avut boala dumneavoastră!
____

Se întâlnesc doi ardeleni:
- E departe restaurantul?
- Nu, nu e departe. O iei la stânga, iar joi o iei la dreapta.
____

Un optimist este acela care intr-un razboi, cand i se spune "ESTI INCONJURAT" el va zice:
- Minunat, acum pot trage in orice directie!
____

- Iubitule, de ce ai unghia aia așa neagră la picior?
- Dragă, de câte ori te-am rugat să nu mai pui noaptea, cursa aia de șoricei, in dreptul frigiderului?
____

- Te-ai simţit vreodată vinovat/a privindu-i pe unii de vârsta ta şi gândind “Eu nu arăt chiar aşa bătrân/ă!”?
Ei bine, atunci o să-ţi placă poanta următoare:
Stăteam în sala de aşteptare pentru prima întâlnire programată la dentist când i-am văzut diploma atârnată pe perete. Citind numele, mi-am amintit deodată un băiat brunet, înalt şi frumos cu acelaşi nume.
Fusesem colegi de liceu cu vreo 40 de ani în urma şi mă întrebam dacă putea să fie acelaşi tip pentru care nutream o pasiune secretă. Când am intrat în cabinetul lui, am lepădat pe loc gândul acela.
Cheliosul cu trăsături brăzdate era mult prea bătrân ca să fi fost iubirea mea secretă… oare?
După ce s-a uitat la dinţii mei mi-am făcut curaj şi l-am întrebat dacă a făcut liceul la “Bălcescu”.
“Sigur că da, doamnă! Cum aţi ghicit?” a răspuns, plin de mândrie.
“Când aţi absolvit?”, l-am întrebat.
“În 1959. De ce mă întrebaţi?”
“Ei bine, ai fost în clasa mea!”, am exclamat.
Şi atunci, cheliosul zbârcit m-a întrebat: “Ce materie aţi predat?”
____

- Tu cum ai ajuns aici? este intrebat un pacient de la spitalul de nebuni.
- Am consumat salam...raspunse el.
- Cum asa?!
- Pai ce, n-ati auzit de "nebunia lui Salam"?
____

Definitii:
Psihoza acuta - Incepi sa vorbesti cu pisica.
Psihoza acuta halucinanta - Vorbesti cu o pisica inexistenta.
Paranoia - Ti-e frica sa nu spui ceva ce nu trebuie, de fatza cu pisica.
Schizofrenie - Inauntrul tau vorbeste o pisica.
Neuroastenie - Te plângi pisicii, pisica tace, te ignora... si asta ti se pare insuportabil.
Psihoza maniaco-depresiva - pisica nu te respecta.
____

- Preotul s-a uitat lung la ea, după care s-a întors către mine și mi-a spus: ” "Cetățene Popescu Nicolae, iei în căsătorie de bună voie și nesilit de nimeni pe cetățeana Niculescu Laura?”
”Da.” am răspuns. S-a uitat din nou la ea din cap până-n picioare și mi-a zis: ”Te mai întreb o singură dată...”
____

- Iubitule , de la 1 la 10, cat ma iubesti?
- Iubito, de la 1 la 10 , te iubesc foarte mult dar de la 11 ies cu baietii la bere.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...