luni, 14 aprilie 2014

Doza de zambete - 14 Aprilie 2014

Pe un forum:
Cum se poate spala spuma poliuretanica de pe maini? Sa-mi bag piciorul!!! Acum si de pe tastatura!
____

Romanu-i frate cu grataru, cu micii, berea si mustaru.
____

Singura bucurie a oamenilor casatoriti este sa participe la casatoria altora!
O bucurie diabolica!
____

- Cum se numește un cățel care a băgat lăbuța în priză?
- Cățeluș cu părul creț...
____

La restaurant, un client, vădit îngrețoșat:
- Ospătar, în supa mea e un aparat auditiv!
Ospătarul:
- Ce-ați spus???
____

De Florii, in barurile din Vaslui, bauturile cele mai apreciate sunt:
- Jagermeister cu muraturi
- Rachiu de sfecla cu redbull
In ziua de Florii, apa potabila este oprita!
____

Conform vechilor, dar si noilor analize economice, am fost si ramanem o tara preponderent agrara.
Semanam vant, culegem furtuna... Cultivam prostia si incompetenta, iar cand nu mai avem ce face pe acasa, dam cu grebla in curtea vecinilor nostri europeni.
____

- Te-ai mai întâlnit cu fata aceea, la care ți-ai uitat ziarul?
- Mi-am luat Gândul de la ea...
____

- Sunt exact ca si gradina zoologica din Piatra Neamt: nu am nici un leu!
____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...