marți, 29 aprilie 2014

Doza de zambete - 29 Aprilie 2014

Noaptea nuntii. Tinerii însurătei se culcă în pat, dar nici nu se ”încălzesc” bine, că sună soneria. Sotul, înjurând de mama focului, pleacă sa deschida usa . Nespunând nicio vorbă, în casă intră doi tipi cu un sicriu pe umăr, după care acestia fac un cerc împrejurul patului conjugal si se îndreaptă spre iesire. Sotul în stare de soc, abia reuseste să spună:
- Ce-a fost asta?!
- Scuze, frate, pur si simplu în coridor nu aveam loc să ne întoarcem!
____

Mulţi caută fericirea aşa cum beţivul îşi caută casa.
Ştiu că există, dar n-o pot găsi.
____

- Cel mai bun prieten al meu a fugit cu nevastă-mea.
Bine, până să fugă îmi era doar amic.
____

- Aseară pe autostradă, o mașină de poliție în fundu’ meu...
Trebuie să am o discuție serioasă cu nepoțelul meu. Prea își lasă jucăriile împrăștiate peste tot.
____

Două prietene care nu s-au vazut de multa vreme se intalnesc intr-un bar.
Una dintre ele este tare suparată si incearca sa isi ascunda lacrimile ce i se scurg pe obraz.
- Ce ti s-a intamplat? ointreaba amica sa.
- Nimic, nu pot sa-ti povestesc!
- Te feresti tocmai de mine, cel mai bun prietenă a ta? Poate te pot ajuta.
- Nu, acum nimeni nu ma mai poate ajuta!
- Dar ce s-a intamplat?
- EH! ... Tocmai m-am intors de la un safari in Africa .
- Si?
- Am fost rapită de o gorila, masculul cel mai puternic din grup...
- Siiiii?!
- Cinci zile am facut s.e.x fara pauza, stii cum... pur si simplu fara sa se opreasca!
Si incepe sa planga in hohote.
- Hai incearca sa te linistesti, oconsoleaza prietena, bine c-ai scapat cu viata.
Esti intreagă, asta conteaza. Eu n-o sa spun nimic nimanui, iar gorila aia nu vorbeste!
- Pai, tocmai asta este problema, ca nu vorbeste, nu scrie, nu telefoneaza, nu mail, nu SMS, nu nimic...
____

Era un tip asa de optimist incat si-a comandat un costum de inmormantare cu doua perechi de pantaloni...
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...