luni, 7 aprilie 2014

Doza de zambete - 7 Aprilie 2014

Doi poliţişti se întîlnesc:
- Mă, se apropie Paştele, ţi-am cumpărat un ou Kinder.
Se întîlnesc şi a doua zi:
- Ce zici, ţi-a plăcut oul?
- Ciocolata era excelentă, dar capsula am înghiţit-o cam greu.
____

Elvis a ascuns un inel de logodna pentru iubita lui tiganca intr-o cutie de sapun.
Au trecut deja 2 ani de atunci, iar el nu a primit inca nici un raspuns de la ea.
____

Nu va faceți iluzii!!
Singurul lucru care pleacă și mai apoi se întoarce este foamea !!!
____

Sfat dat de o mama fetei sale: "Draga mea, nu are rost sa te certi cu iubitul tau; oricum nu are dreptate!"
____

Se întâlnesc două prietene:
- Nu m-am abținut și m-am culcat cu soțul Mariei.
- Ai înnebunit? Măcar... cum e în pat?
- Minunat! Eu, în genere, nu pot să înțeleg, cum ea poate să înșele un asemenea bărbat minunat!
- Iată vezi, eu demult îți spuneam că el în pat e cu mult mai bun ca soțul tău… dar tu nu mă credeai.
____

Stiri culturale pe scurt: Târgul de carte Gaudeamus a fost vizitat de 40.000 de persoane. Ca să vină mai mulţi oameni, la anul târgul va fi însoţit şi de o promoţie la tigăi şi oale.
____

"Cand am surprins-o pe nevasta-mea in pat cu cel mai bun prieten al meu, ea a ramas incremenita.
- E in regula... am spus eu. Stiu ca in ultimul timp te-am neglijat. Putem sa discutam, nu exista nici un motiv ca asta sa ne ruineze relatia.
- Oh, ce bine, iti multumesc! raspunse ea. Nu stiu ce a fost in capul meu de am facut asta.
- Tu sa taci! i-am zis. Nu vorbeam cu tine!"
____________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...