vineri, 18 aprilie 2014

Doza de zambete - 18 Aprilie 2014

Un barman era atât de sigur că e cel mai puternic om din zonă încât a pus în bar un afiş cu un pariu permanent: cine poate să mai stoarcă o picatură dintr-o lamâie stoarsă de el primeşte băutură gratis pe viaţă. Într-o zi apare un prăpădit slab şi cu ochelari şi spune:
- Aş vrea să încerc şi eu!
După ce s-au potolit râsetele, barmanul ia o lamâie, o stoarce şi i-o dă omului. Acesta o ia, o strânge şi mai stoarce cinci picături din ea, lăsând mută pe toată lumea din bar. Barmanul, stupefiat, acceptă că a pierdut şi îl întreabă pe om:
- Unde lucrezi? Tai lemne, ridici greutăţi sau ce faci?
- A, nu, sunt contabil la fisc.
____

- Iubito, ce cadou să îţi iau de Paste?
- Dragul meu, nu contează! Important este să aibă cutia de viteze automată!
____

Intrebare la Radio Erevan:
- De ce pun ardelenii pâine-n ciorbă?
Raspuns:
- Ca să nu deschidă gura de două ori...
____

- Lumea spune că din greșeli înveți. Astfel îmi explic de ce sunt eu genială...
____

Medicul şef al serviciului de cardiologie intră în goană la morgă strigând:
- Scoate-l repede pe nr. 3 din sertarul frigorific! Nu pulsul lui s-a oprit, ci ceasul meu!
____

Sfântul Anton pustnicul a spus într-o zi:
– Oamenii se împart în trei categorii: invidioşii, orgolioşii şi ceilalţi. Însă eu nu i-am întâlnit niciodată pe ceilalţi.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...