miercuri, 2 aprilie 2014

Doza de zambete - 2 Aprilie 2014

- In orasul meu s-a deschis un supermarket cu adevarat special. Patronul a investit mult in acest magazin. Cand treci pe la raionul de "legume-fructe", se aude susurul unui izvor si un miros de aer curat te insoteste pe tot parcursul raionului. La raionul de "Produse lactate" se aude mugetul unei vaci, iar mirosul de smantana proaspata te indeamna sa asezi cat mai multe produse de acolo in cos. La raionul "Oua" auzi o gaina cotcodacind si mirosul de oua prajite iti imbie narile. Sincer va spun, mi-a fost teama sa merg la raionul de "Hartie Igienica"!
____

Ouăle de ciocolată nu îngrașă absolut deloc atâta timp cât mănânci doar jucăria...
____

- Mi-e mai ușor să stau treaz până la 6 dimineața, decât să mă trezesc la 6 dimineața.
____

- Mi-a crescut standardul de viaţă. Trăiesc de azi pe poimâine.
____

- Singurul lucru care ar trebui să scârţâie într-o relaţie este patul.
____

Un evadat se întoarce seara înapoi în închisoare. Un reporter îl întreabă:
- De ce v-aţi întors la închisoare?
- Mai bine aici decât acasă!
- Cum aşa?!
- Nu intru bine, pe uşa casei şi nevastă-mea îmi zice: “Pe unde îmi umbli! Ai evadat deja de 8 ore…”
____

Mai mult ca pe 14 februarie, nu a avut cum sa se minta ieri.
____

Odata cu scumpirea benzinei si motorinei, expresia "pompe funebre" capata un alt inteles.
____

- Unui barbat i-a spalat nevasta pantalonii in care avea un bilet castigator la loto. Dovada clara ca nevasta e o piedica in calea imbogatirii.
____

- Daca vrei o viata scumpa
Hai sa faci poze la pompa!
____

Garzile de corp ale lui Obama au fost trimise acasa pentru ca s-au imbatat ca niste animale. La noi e invers. Garzile de corp il trimit acasa pe Basescu.
____

- Bunica s-a oprit din tricotat, apoi s-a uitat in ochii mei si a spus: "Ghem over"!
____

Seful catre secretara:
- Cheama toti angajatii la sedinta. Urgent!
- Prin e-mail?
- Nu, prin Facebook. Va fi mult mai repede...
____

De întâi aprilie, orice femeie are ocazia să-şi spună vârsta adevărată. Oricum, n-o va crede nimeni.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...