duminică, 6 aprilie 2014

Doza de zambete - 6 Aprilie 2014

- Ce-i, Marie, iar imi ceri bani sa-ti cumperi chiloti noi? Aia vechi ce au?
- Au iesit din moda, Ioane, si toti prietenii tai rad de mine!
____

- Odată am părăsit locul accidentului. Nu intenționat, dar nu aveam centura pusă.
____

Referitor la mediile calculate in statistica, Grigore Moisil a remarcat: "Daca pui o fesa pe o plita incinsa si o fesa pe un bloc de gheata, media e buna, dar, in realitate, e vai de fundul tau!"
____

Femeia care găteşte bine îl va găsi întotdeauna pe bărbatul care mănâncă mult.
____

Un cizmar fără ghete nu-i totuna cu o croitoreasă fără fustă.
____

Femeia care te îndeamnă să simţi cum îi bate inima pentru tine ştie că nu poţi pune mâna pe inimă, ci pe sâni.
____

Iubirea se măsoară cu numărul zilelor de dragoste pe care le ţii minte.
____

Multe fuste arată mai bine pe speteaza scaunului.
____

Cimpanzeii si cotofenele sunt singurele animale care isi pot recunoaste imaginea intr-o oglinda.
Bufnitele sunt singurele pasari care pot distinge culoarea albastra.
Rechinii sunt singurele animale despre care se stie ca nu se pot imbolnavi de cancer.
Cel mai intalnit nume barbatesc de pe planeta este Mohammed.
Un sfert dintre oasele unui organism uman se afla numai in picioare.
Girafa este singurul animal care isi poate introduce limba in ureche. Limba unei girafe adulte masoara peste 50 de centimetri. (Unii dintre cei care au citit asta, mai incearca si acum sa-si intinda limba spre ureche)
____

- Cei care spun că noaptea nu se mănâncă să-mi explice de ce a fost inventat becul din frigider?
____

Anunţ matrimonial: Doresc să fac cunoştinţă cu 3-4 bărbaţi pentru relaţii serioase!
____

- Cum a fost noaptea nunţii, fata mea?
- Ei, am avut şi mai bune.
____

- Eşti prea nervos în ultima vreme, nu crezi că ar trebui să consulţi un psihoterapeut?
- Ba da! Chiar ieri am fost!
- Şi?
- I-am tras o mamă de bătaie...
____

Anunț la mica publicitate:
Băiat cu BMW, caut fată cu OMV.
____

In curand, bancile vor face parteneriate cu benzinariile si astfel va aparea creditul direct la pompa pentru juma' de plin.
____

- Iubitule, ce iubesti mai mult? Berea sau pe mine?
- Hmm... de care bere?
____

"De fiecare dată când văd câte un poliţist comunitar îmi vine să merg să-l întreb:
- Frate, chiar atât de greu ţi-a dat la Bac?!?"
____

- Un chinez bătrân mi-a spus o dată: 騀苰蠻稺舫殉骃莒緀詆噼嫷
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...