luni, 13 octombrie 2014

Doza de zambete - 13 Octombrie 2014

Foarte suparata, tanara sotie se adreseaza barbatului ei:
- Asa, dragul meu, azi nu ai ce comenta la mancarea mea!
- Esti sigura? intreaba el, fiind sigur ca va avea iar ceva de comentat la mancare.
- Foarte sigura, raspunde ea!
- Dar de ce esti asa de sigura?
- Fiindca azi n-am facut nici-o mancare!
____

Doi moldoveni se ciocnesc uşor in trafic. Coboara amandoi din masini si se iau la ceartă:
- Da şinii ţ-o dat ţii carnet, ma?
- Da ţii şini ţ-o spus că ieu am carnet, ma?
____

Ce inveti dupa ce se naste primul copil:
1. Glasul unui copil de trei ani care plange este mai puternic decat glasul a trei adulti
2. Tot ce ati ascuns in cel mai greu de gasit loc, se poate gasi in maxim 28 secunde.
3. Rujul de buze nu este rau la gust, cu cat e mai tipator cu atat e mai gustos.
4. Cu un tub de pasta de dinti se poate vopsi jumatate de perete si o usa.
5. De la spalatul cu masina, porcusorul de guineea, de obicei, moare.
6. Umbrela nu poate fi folosita ca parasuta.
7. Documentele cele mai importante se rup foarte usor si repede.
8. Intotdeauna in burta pot incapea mai mult de trei cupe mari de inghetata, dar niciodata o farfurioara de supa.
9. Picatura, intr-adevar, lipeste orice de orice.
10. Pompierii ajung in 10 minute.
11. Geamurile 1,2m pe 80 cm costa cam 35 RON.
____

- Mai aveti clepsidre?
- Da, ce model ati prefera?
- As vrea si eu una, asa, de 90-60-90...
- Imi pare rau, sunt maritata...
____

Mama catre fiica:
- Draga mea, adu-mi 5 farfurii.
- Pentru?
- Trebuie sa vorbesc cu tatal tau.
____

Tanara sotie catre sot:
- Eu stiu sa gatesc bine doar prajitura si pestele.
- Nu-ti face griji, cu timpul vei invata. Insa, acum spune-mi ce este in farfurie: prajitura sau peste?
____

Ştii că e octombrie când coada la Moaştele Sf. Parascheva a atins 6 kilometri.
___________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...