luni, 27 octombrie 2014

Doza de zambete - 27 Octombrie 2014

La ora de chimie :
- Ionica, ia spune-mi ce stii tu despre tabelul lui Mendeleev ?
- Nu stiu nimic ! Nu l-am luat eu !
____

Anunt: Inchiriez baie cu oglinda mare, numai buna pentru facut poze de postat pe facebook...
____

Cand ploua cu vise te trezesti inundat de sperante.
____

Un doctor se intalneste cu un vechi prieten, avocat, pe Riviera Franceza. Doctorul:
- Salut, ce vant te aduce pe aici?
- Pai, mai stii darapanatura aia de cabana la Predeal pe care am cumparat-o? A luat foc si cu banii de la asigurari am venit sa ma relaxez, ca oricum am unde sta. Dar tu?
- Pai, tot asa! Mai stii darapanatura aia de casa de vacanta din Moldova pe care mi-am luat-o? Au luat-o apele si din banii de asigurare am venit sa ma relaxez.
La care avocatul, cu voce joasa:
- Zi-mi si mie: cum ai facut sa provoci inundatiile?
____

Când Mendeleev avea gaze, se întreba "Care-s?"...
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...