miercuri, 22 octombrie 2014

Doza de zambete - 22 Octombrie 2014


Doi studenti de Conservator.
- Ce ma fac? Luni am examen la compozitie si n-am scris nici macar portativul...
- Stii ce? Ia o lucrare a profului si scrie-o de la coada la cap. N-o sa se prinda...
- Am incercat sa fac asta, cu mai multe piese d-ale lui... tot timpul iese Brahms!
____
 
Cand prietena te intreba "Cosul asta se vede urat?", Raspunsul "Care dintre ele?" e cea mai proasta alegere... 
____

 Din cererile de despagubire primite de companiile englezesti de asigurare:
"Am incetinit, dar traficul era mai stationar decat am crezut!"
"Am tras pe dreapta deoarece am simtit fum iesind de sub capota. Realizand ca masina mea luase foc, mi-am scos cainele si l-am invelit cu o patura!"
"Nu am stiut ca limita de viteza e valabila si noaptea"
"Parbriz spart. Motiv necunoscut. Probabil voodoo"
"M-am ciocnit de un camion stationar ce venea de pe contrasens"
"Un camion a dat inapoi prin parbrizul meu, in figura nevestei"
"Un pieton mi-a lovit masina si apoi s-a bagat sub ea"
"Voind sa omor o musca, am lovit o cabina telefonica"
"Pentru a nu lovi posterul de pe masina din fata mea, am dat peste pietoni"
"A aparut o masina invizibila, mi-a tamponat masina, apoi a disparut" 
____

- Saracul Ion, de un an i-a murit nevasta si inca tot e plans la fatza...
- A, nu, nu de aia e plans - s-a insurat din nou, de cateva luni.
____

- Domnule profesor, cand folosim cuvantul "etcetera"? 
- Atunci cand vrem ca lumea sa creada ca stim mai mult decat spunem!
____

Doi comedianţi la o poveste:
- Am auzit că râde lumea de tine...
- Aşa e, mulţumesc!
_________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Cuvinte alese - 27 Martie 2017

Viata e o lupta si, daca nu ne luptam, ne inghite intunericul (lasitate, renuntare, descurajare, dezamagire etc.) (Angela Peschir) ____ ...